Ik zie m ook leuuukk. Gefeliciteerd!! Bij mij was de test ook zo licht positief. na 2 dagen werd het iets donkerder..
Haha mijn vriend is helemaal overweldigd (het wordt zijn 4e), ik zie aan hem dat hij het wel leuk vindt maar hij moet er ook nog in groeien zeg maar. Hij is daarnet naar de ah geweest om een clear blue te halen, maar die hadden ze niet. Wel een test van het merk predictor. Die gedaan, en die geeft negatief aan. Nu vrij onzeker.. Het was middag urine en heb met moeite er iets uit gekregen. De action test en deze test hebben dezelfde gevoeligheid, maar deze was dus negatief. Morgenvroeg nog maar een testje wagen met ochtend urine
Gefeliciteerd! Tja, die laatste test had je ook niet moeten doen als je zoveel moeite moet doen om er überhaupt een beetje urine uit te krijgen, dan is het totaal geen geconcentreerde urine, en krijg je dus dit. Niet teveel waarde aan hechten.
O sorry lees nu pas je laatste comment... Spannende dagen nog even. Maar uh lijkt me wel toch aan je streep te zien
Haha nee is ook dom geweest. Maar heb de test net nog even weer bekeken en heel vaag is er toch een streepje op te zien. Dus ik denk dat ook er wel van uit mag gaan dat het raak is. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan.
predictor is ook geen goede test. dit is toch genoeg? spaar je geld en vertrouw op je mooie action test. om te vergelijken kun je beter dezelfde test herhalen, als je hem wilt zien oplopen.
dat zijn zeer duidelijke testen hoor! Gefeliciteerd en geniet van zwangerschap alles gaat enorm snel hoor