Reageert zwangerschapstest op ei of andersom?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Melgje, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melgje

Melgje Niet meer actief

Vorige ronde had ik een ronde van 33 dagen, fijn dat na mijn miskraam ik weer snel ongesteld werd. Het rare was dat ik pas een week voor mijn ongesteldheid een positieve ovulatietest had en ook een licht streepje op een zw test. Ik dacht zelf aan een vroege miskraam en dat mijn ei gewoon eerder is geweest.

Nu hebben we een pauze ingelast deze maand. Even helemaal niet aan gedacht. Tot ik vandaag wat emotioneel was en dacht laat ik even kijken.

Ovu was een knaller, wat vrij laat is voor mij en ik heb vorige week al vruchtbaar slijm gezien en op de zw test zie ik een lichte maar wel duidelijke roze lijn, die er meteen al stond.

Ik ga er maar vanuit dat ik zw test reageert op mijn ei, toch? Wat denken jullie?

19 november.jpg

Dan laat ik het nu ik het van me afgetypt heb meteen weer los, want die rust was ik zo aan toe en voelde heel erg goed. Genoeg gezelligheid de komende tijd om me heen dus gaat wel lukken!

2. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Wat naar voor je van de MK...

Uhm wat ik ervan weet is dat een ovu test wel op HCG (zwangerschapshormoon) reageert, maar dat het andersom niet het geval is.. Doe morgenochtend nog een zwangerschapstest zou ik zeggen?

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Het kan beidde... Ik heb hier zowel licht posi getest met een zw test op een ei. Als wel met een ovu test posi op een zwangerschap....Probeer 2 dagen te wachten, als je dat lukt en dan nog een keer testen...Of gewoon morgen weer :)

4. Melgje

Melgje Niet meer actief

ja kan allebei he. Eerste mogelijkheid tot testen is dinsdag, door drukte enzo en wil niet weer constant mee bezig zijn dus denk dat ik een week wacht

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dit!

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Kan idd beide...;)
    Waarom niet even doortesten nu? Anders weet je nog niks...

7. Melgje

Melgje Niet meer actief

toen ik zwanger was testte ik 's middags altijd donkerder. Heb net getest. Het streepje is wat donkerder. Toch wel spannend dus. Voor de zekerheid klussen ee vrolijk verder. Ik test dinsdag weer

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Van wat ik gelezen heb lijken hcg en lh zoveel op elkaar moleculair dat het dus voor kan komen dat allebei de testen bij elkaar reageren.

Wel heel vervelend die verwarring en onzekerheid inderdaad wat jolina zegt alleen doortesten geeft duidelijkheid.

9. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ik heb t nog even op de foto gezet voor jullie. Kijken wat er gaat gebeuren, mocht ik niet ongie worden test ik volgende week weer. Eerst me op andere dingen focussen die nu erg belangrijk zijn, lekker stress vrij m.b.t. zwanger proberen te raken.

19 november.jpg

10. Melgje

Melgje Niet meer actief

Hai dames,

Ik ga er vanuit dat de zw test vorige week op ei reageerde, gezien de knallende ovu. Dan zou ik vandaag rond 7 dpo liggen. Te vroeg om te testen dus eigenlijk :).

Mijn testje van vandaag, kreeg m niet goed op de foto helaas (vandaar drie pogingen). In het echt zie ik het streepje veel duidelijker en hij is roze, maar ja ik heb dit soort testjes vaker gehad.....

25 november.jpg

Afwachten maar weer!

11. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    Hij lijkt wel op te lopen hoor... Spannend!

12. Melgje

Melgje Niet meer actief

het laatste berichtje is maar 1 test he, maar drie keer op de foto!

13. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    Oh sorry, te snel gekeken... Misschien dat het dan aan de belichting ligt? Maar neemt niet weg dat ik je uiteraard wel toewens dat de testen gaan oplopen!

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zie wat je bedoelt!

15. Melgje

Melgje Niet meer actief

dank je wel meis, ik hoop het ook. Bedankt voor het meeleven, meekijken en meedenken!

16. Melgje

Melgje Niet meer actief

okay. Bij jou ook spannende tijden toch zag ik? Good luck!

Ik had vandaag een slechte dag zat steeds in mijn kop pffff. :(

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja ik ben benieuwd hier... Ik wil eerst goede oplopende testen zien ;)

Spannend wel he!

18. Melgje

Melgje Niet meer actief

ja het blijft spannend ik duim voor je. Ik had zoveel rust in mijn lijf. Deze ronde niet veel aan gedacht, dan valt het weer even zwaar zo'n obsessieve dag in je hoofd en testdrang.

De wens is gewoon zo groot. We hadden een soort pauze even adem ruimte maar dan komt het bij mij toch weer wat opzetten richting nod

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja jeetje je wacht ook al zo lang:(
    Ik ga zeker heeeeel hard voor jou duimen!

20. Melgje

Melgje Niet meer actief

dank je wel, ja! En dan is het de veertiende ronde en gaat het mis, heel zwaar geweest. Maar ja het kan en we hopen dat het een keer goed mag gaan!

Deel Deze Pagina