Veel van jullie hebben met mij meegeleefd de afgelopen dagen met mijn vage testen.... Heel erg bedankt allemaal, dat heeft me goed gedaan hoor!! Maar het is nu dan echt waar, ik ben zwanger........... Het is erg onwerkelijk, was onze eerste ronde en we voelen ons dan ook de grootste bofkonten op deze planeet, we weten hoe bizonder het is om zoveel geluk te hebben! Het is hier feest
Nou meid, van harte gefeliciteerd en dat er over negen maanden weer een gezond kindje op deze wereld word gezet. Wens je een plezierige zwangerschap. Liefs Wendy
Hey meissie, ok hier nog ff een dikke pakkerd om je te feliciteren! Geniet er lekker van... maar da zal wel goed komen!!! dikke kus xXx Joy
Hier ook dan nog maar een keer! GEWELDIG!!!!! meid! Geniet ervan en super super gefeli Het was de spanning en wachten dubbel en dwars waard!!! Heb je vriendje/mannetje al ingelicht? Wat zei hij?
Duim je nu ook zo hard voor ons als wij voor jou/jullie gedaan hebben??? Dan komt het voor ons ook vast en zeker allemaal goed!!! Ik kan iig niet wachten tot het zo ver is xXx Joy
O JA, vast en zeker, ik ga mijn duimen paats draaien voor jullie, zoveel geluk kan nooit voor maar 1 persoon bedoeld zijn
Lily, ik heb ook hel je topic bij 'zwanger worden' met spanning gevolgd,en ben nu ook superblij te lezen da je zwanger bent meid!! Gefeliciteerd!!!
meis gefeliciteerd!!!!!!!!!!! en al zo snel, de eerste rond! Geniet van je zwangerschap!!! Liefs meliske