Echt wachten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Redhead86, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Ik hoorde en las dat het beter is om na het stoppen met de pil, te wachten met proberen tot na je eerste menstruatie. Maar mijn huisarts deed daar heel luchtig over en haalde haar schouders op en zei: met echo kunnen ze tegenwoordig zoveel dus echt heel erg is dat niet..
    Is het echt belangrijk om te wachten?
    Wij willen graag voor een kindje gaan, en ik heb gister mijn laatst pil gehad. Maar we willen eigenlijk niet gaan klooien met condooms ofzo..
    Ben even benieuwd naar de meningen....

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het wordt vaak geadviseerd om te wachten, zodat je een kleine indicatie hebt hoelang je cyclus duurt. Alleen... dat zegt ook niet alles, want de ene vrouw gaat ontpillen en heeft tijdelijk een a-normale cyclus... bij anderen gaat het meteen goed en heeft ze meteen een normale, stabiele cyclus.
    Net wat je arts zegt, met echo is het tegenwoordig goed te bepalen hoe ver je zwanger bent.

dusse.... ik zou er gewoon voor gaan hoor.

3. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Haha oke dank je wel voor je antwoord... Was ook een beetje het antwoord waar ik op hoopte ;)

4. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Verder niemand?

5. Mrsm

Mrsm Lid

18 nov 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik sluit me er volledig bij aan. Als het direct raak is heb je gewoon super mazzel. En zo niet ( zoals helaas bij velen) dan heb je tijd genoeg om het ritme in je cyclus te ontdekken :)

6. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Gewoon beginnen. Dat advies is vaak alleen om te kunnen bepalen hoelang je zwanger bent.
    Succes en klusse 😜

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij zijn ook direct na het stoppen met de pil begonnen met klussen. Volgens mij kan dat helemaal geen kwaad;)

8. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Hihi! 'Klussen'... :p

Oke Allemaal bedankt voor jullie reacties! Dan gaan we gewoon lekker proberen! ;)

9. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Wij zijn ook direct begonnen met klussen hoor. Heb wel ovulatietesten gedaan om een beetje te kunnen bepalen wanneer mijn eisprong kon zijn;)
    Ik ben benieuwd wanneer de tweede ronde in zal gaan, denk niet dat het hier al raak is, zal ergens deze week ongesteld moeten worden, al hoop ik natuurlijk van niet:D

Deel Deze Pagina