wat is nu eigenlijk de eerste dag menstruatie..?

Discussion in 'Zwanger worden' started by JackyiRo, Sep 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

Mar 23, 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds een week gestopt met de pil om voor een tweede te gaan. Ik werd keurig na een paar dagen ongesteld, poeh en flink ook :(
    Ik had alleen pas 's avonds echt rood bloed, overdag nergens last van. Ik kan me van de eerste poging zwanger te worden ook herinneren dat ik vaak 's avonds of 's nachts echt ongi werd. Dan had ik overdag alleen last van wat bruine afscheiding. Dus welke dag moet ik nu rekenen als de eerste dag menstruatie?

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Volgens mij de eerste dag van het rode bloedverlies, ook al is het 's avonds dan is dat dag 1. 'S nachts zou ik dan de volgende dag nemen als dag 1.

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Oud bloed telt niet echt? Want ik heb nu sinds ik met de pil ben gestopt meestal een 'menstruatie' van alleen oud bloed en maar 1 dag met wat normaal rood bloed.. Welke dag telt dan alleen die ene dag? Of van het begin af aan met oud bloed?

4. Love1990

Volgens mij tel je echt vanaf de dag dat je helder rood bloed verliest.

5. Mrsm

Mrsm Lid

Nov 18, 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Inderdaad, de dag met helderrood verlies is dag 1. Maar als dit na 18:00 is, dan tel je de volgende dag als dag 1. ( dit is wat de fertiliteitskliniek mij heeft verteld)

6. Love1990

@Mrsm, dat wist ik nog niet, weer wat geleerd:D

7. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

Mar 23, 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mrsm, ik ook niet! Thanx voor de info!! En hoe zit het dan met de laatste dag, dit is meestal bij mij oud bruin bloed. Niet tellen? Voordat ik aan de ovu testen begin wil ik toch proberen het ff zo te proberen maar ja, dan moet ik wel zeker zijn van mn vruchtbare dagen

Share This Page