Hestra 3 fingers handschoenen. Zijn ski schoenen en boven op een gletsjer met -28 hielden ze mijn handen nog warm. En ik heb het vaak heel koud.
Even een oprechte vraag. Ik zie deze opmerking vaker voorbij komen , maar hoe denk je dat je leren tassen en laarzen en kipnuggets tot stand komen? Of je rookworst? Ik ben mijzelf er van bewust dat er geen humaniteit is binnen de vlees en leer- industrie. Ik dat afschuwelijk en tegelijkertijd weerhoudt het me er niet van de spullen toch aan te schaffen. Heel hypocriet van mij eigenlijk, ik doe wel 3 dagen per week vegetarisch eten, maar ik loop wel op uggs ( hier een link naar een redelijk recent artikel omtrent de vermeende mishandeling van schapen door UGG https://www.lindanieuws.nl/nieuws/zo-zit-het-met-dierenmishandeling-voor-de-productie-van-uggs/) Het is niet prettig hoe het er aan toe gaat in die industrie maar de filmpjes die ik overigens nooit ga kijken zijn niet gemaakt in de Uggs industrie
Wanten! Vorig jaar een paar in disney gekocht, was kouder dan ik had verwacht. Geen geweldige dingen maar toch warmer dan mijn thermo handschoenen.
Dit! Wanten zijn stukken warmer omdat je vingers warmte aan elkaar afgeven. Vingers afzonderlijk inpakken tegen de kou is niet handig.
Ik dacht.... laat ik eens kijken naar de uggs handschoenen. Wát een belachelijke prijzen voor handschoenen
ok....Nu wil ik uggs wanten..... Al zijn die niet handig met autorijden (ja in de winter draag ik handschoenen IN de auto (koud stuur en zo)
Hoe doe je dat dan in het dagelijks leven? Mijn schoondochter is veganist en die heeft er echt wel moeite mee om makkelijk en snel Iets te kopen. Overal zitten dierlijke producten in
Ik ben geen veganist, maar koop geen leer. Ik eet op dit moment alleen vlees van Koopeenkoe.nl en vanaf januari niks meer. En sowieso nooit kipnuggets. Wist niet dat we van handschoenen naar verdedig-je-levensstijl gingen. Ik haak hier af.
Van zachte stof zoals wol laat veel kou door. Ook veel nattigheid. Ik heb nu mijn stoffen handschoenen stuk zijn leren handschoenen aangeschaft. Ben benieuwd of dat voor de gehele winter voldoende warm zal zijn.