Echt wel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ik voel mijn wondertje!!!:D
    Ik twijfelde nog maar nu weet ik het zeker, als ik achter de PC zit voel ik plopjes en dat zijn niet mijn darmen!!!:D
    Dochter voelde ik toen met 17 weken en kon niet wachten tot ik dit wondertje mocht voelen maar ik voel m!!! Of toch niet hahaha, is het niet te vroeg?:( Nee ik weet het zeker dit is mijn kindje.....:)

Aaahh ben zo gelukkig!!!

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    denk echt wel dat het kan hoor... Hoor van iedereen dat je het kindje sneller voelt bij een volgende zwangerschap.. maarre echt wel jaloers

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    haha dus hij/zij is lekker rondjes aan het draaien in je buik :D

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ow, leuk he???? Denk ook dat je de 2e sneller voelt, omdat je weet wat je moet voelen. Ik voelde 'm met 16 weken voor het eerst, dat is voor een eerste al snel is me verteld.

Heerlijk! Geniet ervan :)

5. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Fantasties he!

6. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ik voelde haar ook al bij 15wk+nogwat en dat bij mn eerste, ook erg vroeg dus! Dus dan kan het bij jou natuurlijk helemaal zo vroeg al :D

7. Alita

Alita Niet meer actief

weet je wat ik ook weer heb, dat als ik in de auto zit ik misselijk wordt van teveel bochten!! hahaha

Ja het is weer heerlijk hoor!!

8. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dames ik voel de baby bijna dagelijks.....hoeft nog helemaal niet voor deze termijn!! Is een druktemakertje!!

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wat leuk meis!!!!!!!!

10. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan wel hoor dat je hem voelt, ik voelde deze keer met 17 weken plopjes, is de 2e zwangerschap, en nu met 22 weken voel ik duidelijk of het draait of duwt of schopt.....en inderdaad het is een wondertje...

11. Alita

Alita Niet meer actief

wauw ik voelde nu net duidelijk een schop!!!!!!!!

AAAHHHHHHHhhhhhhh het is weer net zoals bij mijn dochter duidelijk een schop........dit voel e dan ook duidelijk en weet je het gewoon he? aaaahhhhh ik ben supergelukkig!!!!

Moest ik even melden!!!

Deel Deze Pagina