Ik voel mijn wondertje!!! Ik twijfelde nog maar nu weet ik het zeker, als ik achter de PC zit voel ik plopjes en dat zijn niet mijn darmen!!! Dochter voelde ik toen met 17 weken en kon niet wachten tot ik dit wondertje mocht voelen maar ik voel m!!! Of toch niet hahaha, is het niet te vroeg? Nee ik weet het zeker dit is mijn kindje..... Aaahh ben zo gelukkig!!!
denk echt wel dat het kan hoor... Hoor van iedereen dat je het kindje sneller voelt bij een volgende zwangerschap.. maarre echt wel jaloers
Ow, leuk he???? Denk ook dat je de 2e sneller voelt, omdat je weet wat je moet voelen. Ik voelde 'm met 16 weken voor het eerst, dat is voor een eerste al snel is me verteld. Heerlijk! Geniet ervan
Ik voelde haar ook al bij 15wk+nogwat en dat bij mn eerste, ook erg vroeg dus! Dus dan kan het bij jou natuurlijk helemaal zo vroeg al
weet je wat ik ook weer heb, dat als ik in de auto zit ik misselijk wordt van teveel bochten!! hahaha Ja het is weer heerlijk hoor!!
Ja dames ik voel de baby bijna dagelijks.....hoeft nog helemaal niet voor deze termijn!! Is een druktemakertje!!
kan wel hoor dat je hem voelt, ik voelde deze keer met 17 weken plopjes, is de 2e zwangerschap, en nu met 22 weken voel ik duidelijk of het draait of duwt of schopt.....en inderdaad het is een wondertje...
wauw ik voelde nu net duidelijk een schop!!!!!!!! AAAHHHHHHHhhhhhhh het is weer net zoals bij mijn dochter duidelijk een schop........dit voel e dan ook duidelijk en weet je het gewoon he? aaaahhhhh ik ben supergelukkig!!!! Moest ik even melden!!!