Echt zo lelijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 25 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Binnenkort ga ik sporten met collega's. Allemaal vrouwen van mijn leeftijd. Rond 38 jaar.

Nu had ik geen sportkleding dus heb ik een outfit gekocht. Nou hilarische toestanden toen ik gisteren een foto liet zien. Ze lagen bijna op de grond van het lachen. Eentje vroeg gekscherend of ik naast haar wilde staan want dan zag zij er extra goed uit.

Een andere collega heb ik trouwens mijn enige (donkerblauwe legging) alternatief te leen aangeboden.

Vraag 1: is het echt zo lelijk? De legging vond men vooral echt lelijk.
    Vraag 2: Zo ja, kan ik het maken om dan mijn donkerblauwe legging niet meer uit te lenen omdat ik hem nu zelf aan wil doen.

Graag jullie advies :D

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Haha mijn smaak is het ook niet. Sowieso passen de kleuren, en de sokken, niet bij elkaar 🙈
    Nu leef ik zo'n beetje in m'n sportkleding en vind het belangrijk dat het er wat leuk uit ziet.

Leggings met sporten is best tricky want die schijnen echt super snel door.
    Ik zou een mooi setje bij de H&M bestellen en dit setje voor 1 keer aandoen 😉
    Veel succes trouwens 💪🏻💪🏻

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik vind de legging echt te gek!! Evt zwarte sokken misschien wel, maar ik zeg lekker aan doen! Weet alleen niet of het handig zit met sporten.

4. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    De sokken horen er niet bij. Moest nu even snel een foto maken

5. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Haha ach.. je bent wel vrolijk gekleurd. Lekker aantrekken en mocht je dan echt vaker gaan sporten kun je altijd overwegen om een setje aan te schaffen bij de h&m ofzo, heb ik ook gedaan, lekker zwart.

6. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hij zit heerlijk. Het is een Nike sportlegging.

De grijze is van energetics, die zit niet zo lekker.

7. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Leuk hoor!! Kan prima!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Nou ben deze week begonnen met sporten en daar zou je dus echt niet opvallen hoor. Sportleggings in alle kleuren en patronen van de regenboog. Kan wat mij betreft dus prima

9. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik zie wel lelijkere dingen voorbij komen ;), maar mijn smaak is het inderdaad ook niet. Maar ik sport ook niet in mooie setjes hoor... interesseert me geen bal, zwarte driekwart joggingbroek van Esprit en een t-shirt of hempje wat ik bijna blind kies.
    Dat is wel weer het voor deel van onze leeftijd vind ik, de leeftijd om sch#t te hebben aan wat anderen van jouw legging vinden :D dus gewoon vol trots in jouw sportsetje gaan sporten!

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Uitlachen is niet echt aardig vind ik.
    De broek is ook niet zo mijn ding maar met zwarte schoenen en zwarte top nou ook niet lachwekkend.

Draag waar jij je fijn in voelt, je gaat sporten en geen mode show lopen (al denken sommige op mijn sportschool daar anders over)

11. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Met sporten mag alles hoor Katja! Lekker dragen!
    Ik heb ook de gekste sport-outfits.
    En dat uitlachen is vast onzekerheid van je collega's omdat zij het niet durven.

12. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik vind het echt een leuke legging! Hopelijk krijg je in de sportschool ook complimentjes zodat je je er zekerder in voelt.

13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Het is niet mijn smaak. Ik sport best wel veel en moet zeggen dat ik haast altijd voor een zwarte broek/legging ga. Dus misschien vind jij mijn outfit weer niks. Lekker aantrekken wat je wilt dus! Succes trouwens!

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    leuk toch, keer wat anders! enne uitlachen is wel een beetje jammer. en ach, met een beetje neutraal shirtje en andere sokken is het gewoon een prima broek hoor ;) als ie maar goed zit.

15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    En een zwart shirtje erbij hoe staat dat? Ik vind het uitlachen wel een beetje onaardig hoor zo lelijk is het nou ook weer niet!

16. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

uitlachen is echt niet ok en de legging is echt super gaaf!

17. rums

rums Niet meer actief

Kan toch prima voor het sporten.

18. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.819
    113
    Ik vind het leuk.

19. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen

Zwart is mijn veilige kleur, altijd geweest.. Even wat anders dacht ik.

En... Blijft zwart bij mij nooit zwart. 1 wasbeurt en hij is bij mij al vaal en dat vind ik er dan wat armoedig uitzien.

Ik kan niet wassen :D

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik vind hem wel leuk.

Deel Deze Pagina