Binnenkort ga ik sporten met collega's. Allemaal vrouwen van mijn leeftijd. Rond 38 jaar. Nu had ik geen sportkleding dus heb ik een outfit gekocht. Nou hilarische toestanden toen ik gisteren een foto liet zien. Ze lagen bijna op de grond van het lachen. Eentje vroeg gekscherend of ik naast haar wilde staan want dan zag zij er extra goed uit. Een andere collega heb ik trouwens mijn enige (donkerblauwe legging) alternatief te leen aangeboden. Vraag 1: is het echt zo lelijk? De legging vond men vooral echt lelijk. Vraag 2: Zo ja, kan ik het maken om dan mijn donkerblauwe legging niet meer uit te lenen omdat ik hem nu zelf aan wil doen. Graag jullie advies
Haha mijn smaak is het ook niet. Sowieso passen de kleuren, en de sokken, niet bij elkaar 🙈 Nu leef ik zo'n beetje in m'n sportkleding en vind het belangrijk dat het er wat leuk uit ziet. Leggings met sporten is best tricky want die schijnen echt super snel door. Ik zou een mooi setje bij de H&M bestellen en dit setje voor 1 keer aandoen 😉 Veel succes trouwens 💪🏻💪🏻
Ik vind de legging echt te gek!! Evt zwarte sokken misschien wel, maar ik zeg lekker aan doen! Weet alleen niet of het handig zit met sporten.
Haha ach.. je bent wel vrolijk gekleurd. Lekker aantrekken en mocht je dan echt vaker gaan sporten kun je altijd overwegen om een setje aan te schaffen bij de h&m ofzo, heb ik ook gedaan, lekker zwart.
Nou ben deze week begonnen met sporten en daar zou je dus echt niet opvallen hoor. Sportleggings in alle kleuren en patronen van de regenboog. Kan wat mij betreft dus prima
Ik zie wel lelijkere dingen voorbij komen , maar mijn smaak is het inderdaad ook niet. Maar ik sport ook niet in mooie setjes hoor... interesseert me geen bal, zwarte driekwart joggingbroek van Esprit en een t-shirt of hempje wat ik bijna blind kies. Dat is wel weer het voor deel van onze leeftijd vind ik, de leeftijd om sch#t te hebben aan wat anderen van jouw legging vinden dus gewoon vol trots in jouw sportsetje gaan sporten!
Uitlachen is niet echt aardig vind ik. De broek is ook niet zo mijn ding maar met zwarte schoenen en zwarte top nou ook niet lachwekkend. Draag waar jij je fijn in voelt, je gaat sporten en geen mode show lopen (al denken sommige op mijn sportschool daar anders over)
Met sporten mag alles hoor Katja! Lekker dragen! Ik heb ook de gekste sport-outfits. En dat uitlachen is vast onzekerheid van je collega's omdat zij het niet durven.
Ik vind het echt een leuke legging! Hopelijk krijg je in de sportschool ook complimentjes zodat je je er zekerder in voelt.
Het is niet mijn smaak. Ik sport best wel veel en moet zeggen dat ik haast altijd voor een zwarte broek/legging ga. Dus misschien vind jij mijn outfit weer niks. Lekker aantrekken wat je wilt dus! Succes trouwens!
leuk toch, keer wat anders! enne uitlachen is wel een beetje jammer. en ach, met een beetje neutraal shirtje en andere sokken is het gewoon een prima broek hoor als ie maar goed zit.
En een zwart shirtje erbij hoe staat dat? Ik vind het uitlachen wel een beetje onaardig hoor zo lelijk is het nou ook weer niet!
Zwart is mijn veilige kleur, altijd geweest.. Even wat anders dacht ik. En... Blijft zwart bij mij nooit zwart. 1 wasbeurt en hij is bij mij al vaal en dat vind ik er dan wat armoedig uitzien. Ik kan niet wassen