Je wordt in de winkels de laatste tijd dood gegooid met sport kelding en dan vooral dat soort strakke sportleggings. Ik moet zeggen dat ik er wel mooiere exemplaren tussen heb zien hangen. Ik zou voor een effen kleur gaan of evetueel twee (bescheiden) kleuren. Ik moet wel zeggen dat ik bij eerste aanblik van de foto dacht dat het een foto van je dochter oid was Maar uiteindelijk moet je lekker dragen wat je zelf wilt!
Hartstikke leuk . Ik snap sowieso niet dat het een " neutrale" kleur moet zijn ofzo. Wat meer kleur in ieders leven lijkt mij een prima idee. En dat uitlachen is 1 gewoon stom en 2 ze zullen het zelf niet durven om iets met een kleurtje te kiezen. Tja dat is hun verlies biet jouw probleem.
Ik vind 'm niet mooi, maar lekker aandoen hoor als je 'm leuk vindt! Wel beetje kinderachtige reacties van de collega's, maar zou me daar niets van aantrekken.
die kun je prima aan hoor! flauw en kinderachtig van je collega's trouwens, ik zou daar ook onzeker van worden.. anyway.. we zijn nu met meer die zeggen dat je hem aankan dus democratisch is besloten dat hij draagbaar is
Vraag 1: Ja hij is niet mooi. Wel vrolijk. En respect als je ondanks alle negatieve geluiden hem toch lekker gaat dragen! Daar houd ik van! Want jij vindt hem mooi toch? Ik vind de opmerking wel ver gaan trouwens... dat zij er beter uitziet als jij in die broek naast haar staat. Volgens mij zou ik een opmerking terug maken dat ik er in een jute zak nog beter uit zou zien dan haar. Vraag 2: Ja je kunt hem terugvragen zonder opgaaf van reden je hebt hem gewoon nodig, punt. Maar die andere broek ook gewoon dragen hoor!
Mijn smaak is het absoluut niet maar dat vinden veel mensen van mijn leggings misschien ook niet. Trek vooral aan waar jij je goed in voelt
Ik vind m leuk 😍 en als hij goed zit en jij hem mooi vind, lekker boeiend. Uiteindelijk gaat het om je workout en niet om je outfit
Ik vind deze dan weer minder en die van TS juist leuk Ook ik hou van kleur en zou um zelf ook wel aantrekken
Gewoon doen Al is het maar om aan jouw collega's te laten zien dat je je niks aan trekt van hun flauwe grapjes.
Flauw zeg dat ze je uitlachen! Wat ga je voor een sport doen? Bij fitness zou ik het zelf simpel houden zwarte sportbroek met een gekleurd truitje.. Maar bij een groepsles zoals zumba heb ik ook felle kleuren aan.. Tegenwoordig zijn alle leggings met zo een vrolijk fel kleurtje.. Na deze zwangerschap zodra ik weer een beetje in shape ben wil ik een fel gekleurde legging bij de H&M echt een leuke gezien.. Waar ik sport dragen heel veel vrouwen felgekleurde leggings en sportkleding.. Veel sportplezier!
Een goede legging schijnt niet door. Ik heb oa die van Gavelo bv of bella maffia. Zijn erg duur maar no way dat die doorschijnen
Ik vind hem super leuk en hij staat je erg goed! (Trouwens idioot van je vriendinnen/collega en men vraagt zich af waarom zoveel kinderen nog steeds pesten...volwassenen doen het ook nog steeds)
Super leuk hoor! Mooi fleurig! Donkerblauwe legging weer terugvragen vind ik not done. Deze gewoon lekker aandoen, en schijt hebben. Ik draag vaak bjorn borg of nike. Zitten ook super lekker, en daar gaat het uiteindelijk om!