Echt zo lelijk

Discussion in 'De lounge' started by Katja77, Sep 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    1,714
    468
    83
    Female
    Met andere sokken kan het prima! Bij ons heeft bijna iedereen zo'n hippe legging!

2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Ik vind hem foeilelijk. Maar who cares. Smaken verschillen. Lekker aandoen en hard sporten des te sneller mag je een nieuwe kopen 😊

3. jippie01

jippie01 Bekend lid

Mar 25, 2011
    846
    114
    43
    Female
    Leuk! Wel combineren dan met zwarte top en zwarte schoenen.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik bedoel meer van die standaard zwarte leggings bij de Ter stal vandaan :D daar zie ik regelmatig mensen in sporten en denk ik 'oei'.

Maar speciale sportleggings zijn vaak gewoon prima. Ik heb er talloze, van de H&M tot under armor, Adidas en Nike.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Jeetje joh moet je je nou ook al druk gaan maken dat je er wel hip genoeg bijloopt op de sportschool?! T wordt steeds gekker... :D

Ik vind m leuk hoor! :)

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Kan best hoor, ziet er leuk uit! Succes!

7. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Zwart staat er niet echt bij vind ik zelf. De vlekken die zwart lijken op de foto zijn donkergrijs. Ik had juist het roze gekozen omdat het matcht met de kleur in de legging. Ik heb donkergrijze sokken gekocht.

Ja ik weet dat het geen modeshow is maar ik moest toch sportkleding hebben en in de sportzaak was dit de broek die het mooist en het lekkerst zat.

8. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik vind juist alle onopvallende effen sportkleding vreselijk saai. Niks mis met een beetje lef in plaats van al dat veilige het kleed zo lekker af zwart ;). In de sportschool mag het juist wel knallen vind ik. Daarnaast vind ik draagcomfort erg belangrijk bij sportkleding, dus als jij aangeeft dat de broek ook nog lekker zit, dan zou ik mij niks aantrekken van de opmerkingen.

Waarom mag het trouwens geen modeshow zijn? Ik heb een kast vol sportkleding, omdat ik ook tijdens het sporten er leuk uit wil zien.

9. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Ik vind hem echt SUPER! :D Zou 'm zo zelf aan doen om in te sporten. Juist met sporten mag een beetje kleur wel :)

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    Hier ook modeshow hoor. Mij zul je never nooit in verlepte of verwassen sportkleding zien. Heb heel veel setjes en combinaties en draag zelfs naturel make up en soms zelfs als ik zin heb een lik long lasting lipstick. Mijn gezicht zweet zelden tot nooit dus blijft verder ook goed zitten haha. Soms zie ik weleens wat lopen dat ik denk, jeetje trek iets fatsoenlijks aan. Het hoeft m'n smaak niet te zijn maar iets wat niet verwassen is en zonder gaten of tachtig maten te groot of te strak is ook niet nodig

11. Islah

Islah Niet meer actief

Oei dat is wel heul erg jaren '80... Mijn smaak is het niet.

12. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Hier exact hetzelfde. Ik heb inmiddels echt belachelijk veel sportkleding en ik sport gewoon fijner als ik goede kleding aan heb. Ik kan mij ook niet voorstellen dat het echt lekker sport met uitgelubberde of te kleine kleding. Ik heb trouwens vandaag meegedaan met mudmasters met een prachtige long lasting lipstick op. Na 12km blubber en water zat het er nog steeds netjes op :D.

13. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Hij is leuk!

14. tuc

tuc Niet meer actief

O jee moet je tijdens het sporten ook al kijken hoe je eruit ziet?? Ben ik ff blij dat ik niks met sporten heb;)

Ts, als tie lekker zit, gewoon lekker aantrekken. Wat kinderachtig van een stelletje volwassenen om je uit te lachen!

15. Islah

Islah Niet meer actief

Als je bezig bent met afvallen begrijp ik dat wel, anders moet je iedere keer weer bij een nieuwe maat kleding kopen. Vooral als je nog niet je streefgewicht hebt bereikt is het best vervelend om dan wéér nieuwe kleding te moeten kopen (tenminste, als je net als ik een hekel hebt aan winkelen haha).

16. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Volgens mij zijn ze gewoon jaloers. Erg kinderachtig gedrag namelijk. Het ziet er hartstikke goed uit.

17. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

Feb 26, 2010
    555
    187
    43
    Ik vind 'm superstoer!

18. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Wat boeit het wat hun vinden. Jij vindt het toch leuk. Je hebt een nieuw setje gekocht, dus je loopt niet in sleetse kleding. Het gaat er toch om dat je aan het bewegen bent en niet dat je sokken niet bijpassend zijn.:(

19. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Ja hoor prima legging! Ik zou 'm zo aandoen maar ik heb ook leggings in allerlei kleuren hier liggen voor het sporten. Ik hou wel van kleur, heb ook simpele zwarte trouwens maar die combineer ik dan weer met een lekker fel shirt!

Die van Tina is ook superleuk trouwens!

20. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Bij sportkleding vind ik sowieso dat het erom gaat of het comfortabel zit/je er fijn in kunt bewegen, niet dat het er adembenemend uitziet. Ik vind er niets raars/lelijks aan, uitlachen en die opmerkingen over naast je staan vind ik echt kansloos. Niks van aantrekken (nouja die legging dus wel :D)!

Share This Page