hmmm eigenlijk geen kwaaltjes meer?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Behappy, Apr 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hoi Hoi Dames,

ik heb vanaf het begin al weinig kwaaltjes gehad, maar ik had wel altijd gevoelige borsten..maar sinds vorige week na de 11 weken echo werden ze veel minder gevoelig nu eigenlijk helemaal niet meer..
    en verder geen kwaaltjes ..
    had vanochtend en gisteravond af en toe een beste kramp dat ik bijna dubbel klapte..:(
    iedereen zegt dat het waarschijnlijk bandenpijn is ...

maarja ben gewoon beetje onzeker nu omdat ik zo weinig voel:)

ik heb volgende week een afspraak bij de vk, en dan mag ik toch wel vragen of ze even naar het hartje wil luistern zodat ik weer wat gerust gesteld ben?

;)

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Meid is heel normaal, bij mij zwakten de hormonen na 11 weken ook af :) en ik was er zo blij mee hihi, ben niet heel misselijk geweest maar tussen 6 en 11 weken poeh he! Lekker genieten van je zwangerschap ( ook al is dat leuk gezegd kan er zelf ook nog wat van leren hihi ) want het hoort er allemaal bij! En die kramp heb ik ook gehad doodeng als het er is raar als het er niet is, oprekken van je baarmoeder wat je voelt

3. Amona

Amona Fanatiek lid

Oct 23, 2011
    3,011
    326
    83
    Hier ook al zo onzeker...
    Vertrouw op je lijf en je beebje meis... succes!

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Komt allemaal goed hoor! Wees blij dat je geen kwaaltjes hebt... Er staat je waarschijnlijk nog genoeg te wachten dus geniet er maar even goed van, haha ;)

5. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

Jan 1, 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Wees blij! ;) Kwaaltjes zeggen sowieso helemaal niks over je zwangerschal dus geniet er maar van! Ik ben heel misselijk geweest en heb me 4 maanden echt klote gevoeld. Sinds week 16 voel ik me prima, voel me helemaal niet meer zwanger en vind het heerlijk. Nu geniet ik alleen nog van mijn groter wordende buik en de schopjes die ik voel. :) ( helaas komen nu weer nieuwe dingen zoals bi en harde buiken.)

6. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

Jun 14, 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Mijn kwaaltjes zijn met 10 weken in een nacht verdwenen :). Het is normaal dat je twijfelt en schrikt, maar schijnt heel normaal te zijn.

Onze vk luistert altijd naar het hartje, dus verwacht dat ze dat volgende week ook bij je doen!

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

thanks lieve meiden.
    en idd ik heb er zn goed gevoel over dus ik snap mezelf ook soms biet waarom ik me dan weer druk maak.
    Somsdenk ikdan ; wat als mn gevoel me in de steek laat ??

en straks als ik de beeb kan voelen zal ik wel iets rustiger er onder zijn omdat je hem of haar dan voelt.

maar ik zal weer proberen te gaan genieten.
    & hopelijk gaat de vk idd naar het hartje luisteren !!

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Ik vermoed dat de vk wel naar het hartje gaat luisteren hoor! Na 12 weken doen ze dat meestal, alhoewel het soms nog wel moeilijk te vinden kan zijn.
    Dat je kwaaltjes minder worden is heeeeeel normaal, de hcg-piek is achter de rug!

9. Moon82

Moon82 Lid

Apr 2, 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik herken mezelf ook in bovenstaande dingen, gisteren 10 weken zwanger en vanaf vanmorgen niet meer zo misselijk. Maak me dan ook gelijk druk van zou het allemaal nog wel goed zijn enz....
    Mijn vriend zegt ook altijd: denk toch eens positief!

Gister op mijn werk ook geschrokken, werk in de zorg met demente mensen en opeens zegt een collega, je bent doorgelekt!
    Ik schrok me kapot, mijn witte broek was rood, ik snel naar de wc, geen bloed...... ben waarschijnlijk in een klodder jam gaan zitten....

10. johssa

johssa Actief lid

Apr 10, 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Haha sorry maar ik moest toch wel lachen om je laatste alinea..

11. Moon82

Moon82 Lid

Apr 2, 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja als ik er nu aan terug denk schiet ik ook in de lach, heb vaak van die rare dingen!

12. Survivor

Survivor Bekend lid

Oct 23, 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Zolang je je goed voelt, zou ik me geen zorgen maken. Heb het ook niet zo heftig gehad, wel brandend maagzuur, pijnlijke borsten en een rare eetgewoonte voor mijn doen, maar verder weinig andere dingen. De vk had ook al gewaarschuwd bij de 12 weken echo dat ik last kon krijgen van de banden, dus bij een lichte verdraaiing al een felle steek onderin bij de lies zeg maar. Dat verklaarde toen ook wat ik die week daarvoor had gevoeld.
    Nu is het wel weer (sinds een paar weekjes) wat bandenpijn af en aan, dagelijks brandend maagzuur en gevoelige tepels, maar ook weinig klachten verder.
    Ik zou me dus weinig zorgen maken meis, ieder mens is nou eenmaal anders tijdens de zwangerschap.

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

OMYGOSH ik zou me dood schirkken idd.
    Gelukkig was het maar JAM hhahahaha aahwww :(:(

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik denk inderdaad positief, en heb er gewoon een goed gevoel over en die is wel prettig om te hebben want daar word ik zeker van.:D

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    je waarschijnlijk voorbij je hcg piek (http://www.clearblue.com/nl/swfs/hcg.swf) dus niks om je druk over te maken!!!
    geniet van de weken ( ik weet hoe moeilijk het is ) dat je geen klachten hebt want straks komen er wel weer at nieuwe klachten voor terug ;)

Share This Page