Hey meiden, Wie heeft er ervaring met de Test Point testen? Heb vandaag een vroege test gedaan en die kwam heel licht posi uit. Hij word donkerder naarmate de dag verstrijkt. Ik had hem natuurlijk moeten weggooien maar ik kon het niet laten toch nog te kijken. Nu weet ik dus niet of het een indroogstreep is? Kan dat? Moet pas over 5 dagen ongie worden, maar voel me zo ZWANGER!!! X Veerle
Bij deze zwangerschap teste ik 5 dagen voor de dag positief, bij de tweede zwangerschap teste ik 4 dagen voordien positief. Heeel licht streepje dat wel, maar streepje is streepje.
@ Jomidi, Heb je na die testen nog met andere testen getest? Werden ze donkerder? @ Eliesje, Nee helaas geen foto, want het streepje is zodanig licht dat ik hem niet op foto heb kunnen krijgen. Ik wacht nog maar even af dus, de vorige keer dat ik een licht streepje op mijn test had, resulteerde in een MK.
Jammer dat je het niet op de foto krijgt. Mischien morgen met de kruidvat 2v5. Daar testte ik 6 dagen voor NOD positief mee. Succes!!
@ Eliesje, Echt waar!!! 6 dagen voor NOD. Wist niet dat het ook kon. Had er al wel weer 2 gekocht vandaag. Dus morgen toch maar een testje wagen. Dank je voor de tip.
Ja 6 dagen, ik weet het, het is niet goed maar kon het niet laten, hahaha. Foto staat in m'n album. Maar lees de laatste tijd dat ze vaak vals positief testen. Geen idee of ze er wat aan gewijzigd hebben. Ik heb iig nooit vals posi getest met die. Laat je even weten hoe je test ging? Ik ben nu wel nieuwsgierig!!