Ik heb even een vraagje, onze dochter is een goede eter en nog betere drinker Maar sinds een week wil ze niet echt meer. Brood helemaal niet, warm vaak nog wel. Koek hoeft ze ook niet altijd, gisteren geen chippies en manna. Ze zegt steeds auf auf, ik probeerde in haar mondje te kijken, ze krijgt ook hoektanden dus dacht ik dat dat het was, maar nu zitten er op haar gehemelte rode stipjes, en in de wangen en tong blaartjes. Kan dat van de tanden komen dan? Ze is verder wel heel lief, wel dunnere luiers. zou het lang duren, het is zoo sneu
Lijkt mij niet dat blaren te maken heeft met tandjes. Ik zou eventjes de huisarts bellen. Ze kan zich niet verbrand hebben aan warm eten of drinken?
HVM ziekte heeft toch nog meer symptomen? Heeft mijn oudste wel eens gehad. Verder niks te zien bij haar.. Morgen ga ik naar het CB daar weten ze het misschien ook wel, HA kan altijd nog. Verbrand, geen idee.. Lijkt me niet eigenlijk.
Arts van het CB dacht een herpesvirus. Dan zou het bijna weg moeten gaan nu. Ik weet het niet zeker, ooit heb ik hier gelezen van een moeder met een kindje die als hij tanden kreeg ook blaren had. Maar goed, beide keren kun je er zelf niks aan veranderen natuurlijk..
HVM kan zich ook alleen beperken tot mond, kennelijk. Heeft mijn dochter ook volgens de HA. Hoe dan ook, beterschap.