Ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Leroe2010, 9 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leroe2010

Leroe2010 Lid

28 jul 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik had uitgerekend dat ik 6/10 mijn eisprong moest hebben ...nu was ik op reis en heb ik enkel 's avonds getest toen was die echt super wit dus negatief . Ik dacht de eisprong gemist te hebben maar uit voorzorg vandaag en gisteren een test gedaan, deze zijn ook negatief maar er komt een licht 2de streepje op . Wilt dit zeggen dat mijn eisprong nog gaat komen ?

Groetjes

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je voor de 6e ook getest?? Je test is namelijk 1-2 dagen voor de eisprong positief. Niet op de dag zelf.
    En hoe heb je het uitgerekend dan??
    Een app oid moet je niet vanuit gaan want die kan niet in jouw lichaam kijken.

3. Leroe2010

Leroe2010 Lid

28 jul 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ja op de dag zelf kwas het een beetje "vergeten"...
    ik heb het uitgerekend via een app. Waar ik mijn menstruatie moet aanduiden en dat doe ik ong al een jaar en die is meestal heel correct .
    Dus mss moet mijn eisprong nog komen !?
    Ik heb namelijk de laatste keer mijn menstruatie op 20 sept. Gehad en heb een cyclus van 30 dagen .

Groetjes

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Je hebt altijd oh in je urine dus een licht streepje zegt niets over het wel/niet komen van de eisprong. Je kunt af en toe ook eens een langere cyclus hebben. Ik zou gewoon doortesten en kijken wat er gebeurd

5. Leroe2010

Leroe2010 Lid

28 jul 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja echt vreemd dit is nu al de derde dag op rij dat eer een 2de lichte streep op komt en het wordt wel donkerder maar het verschil is echt miniem ... het zal wss idd een rest van de stof zijn ...

Deel Deze Pagina