Toch maar een eigen topic? Geweldig. Nogmaals dikke felicitaties. Ik vind het een groot en mooi wonder! Die van ons ook hoor. Ik heb morgen toch onverwacht al 1e echo, want ik heb al 2 weken heel veel buikpijn 's nachts. Het zal wel komen door de eierstokken en heeft hopelijk niks met embryootje te maken. Wanneer mag jij komen voor de echo? En hoe vonden je ouders het grote nieuws? Geniet ervan he. Groetjes
Eva, hoe was je echo? Hoop van goed! Bedankt voor je felicitaties, je leefde altijd zo lief mee, erg fijn. Onze ouders waren helemaal perplex, ondanks dat ze natuurlijk wel wisten van onze ICSI. We hebben ze flink verrast met het grote nieuws en de traantjes vloeiden flink! Heerlijk toch.
Hoi Annerie, Wat fijn dat je ouders ook zo blij waren! Die van mij ook, maar ze reageerden nog wel gereserveerd omdat we allemaal bang zijn dat het weer mis gaat. Maar donderdag na de echo ben ik ze gaan vertellen dat het er misschien twee! worden, en toen gingen ze toch wel uit hun dak hoor. Ja ja, mijn embryootjes hebben zich alletwee lekker ingenesteld! Nog geen hartslagjes, dus dat blijft nog even spannend tot 29 sep. Ik houd er rekening mee dat eentje misschien toch nog afhaakt, maar het zou wel heel bijzonder zijn als ze het beiden mogen redden. Wanneer heb jij je 1e echo? Voel je al vanalles? Vertel je het al aan mensen om je heen? Misselijk of nog niet? Ik heel heel erg helaas, maar heb het er allemaal voor over natuurlijk! Geniet ervan. Was net nog even bij Nikkie, maar gisteren geen bericht van haar.