Na bijna 1,5 jaar proberen had ik afgelopen zaterdag dan toch echt (drie) positieve zwangerschapstesten in mijn handen. Ik ben zwanger van ons eerste kindje! De afspraak voor een eerste IUI behandeling op 29 oktober stond al i.v.m. lage kwaliteit en aantallen bij mijn partner. Dacht ook 09 oktober (één dag na verwachte menstruatie en een negatieve test) ongesteld te zijn geworden. Echter slechts één dag wat bloed verloren en hierna tot op de dag van vandaag enkel wat roze afscheiding. We durven het nog niet te geloven! Heb naast de afscheiding weinig kwaaltjes, heb meer last gehad van PMS en voel nu enkel mijn onderrug en borsten. Gister direct contact gezocht met de verloskundige en we mogen gelukkig bij 6,5 week al langskomen voor een echo, 28 oktober hebben wij een afspraak. Ben ik de enige die de dagen nog nooit zo langzaam heeft ervaren..? Ik kan echt niet wachten tot de 28e want ik haal mezelf vanalles in mijn hoofd. Gister en vanochtend nogmaals getest en wederom (wel lichte streepjes) positieve testen . Ben benieuwd hoe jullie hier allemaal mee om zijn gegaan!
Bedankt Kyra! Het is zeker heel bijzonder, maar daardoor ook ongeloofwaardig. Merk ook dat ik mezelf helemaal gek maak met Google ...Nu inderdaad duimen dat het snel de 28e is en wij hopelijk een goed ontwikkeld kindje terug zien op de echo. Ik had ergens ook verwacht dat ik het zou ''voelen'' zodra ik zwanger zou zijn. Nu dat niet zo blijkt te zijn merk ik toch wel dat ik een beetje in de war ben.
Bedankt allemaal! Ik heb wel foto's, maar weet zo snel even niet hoe ik ze hier op krijg? heb echt al vijf testen gedaan
Gefeliciteerd! En je bent hier niet de enige die de dagen lang vinden duren. Hopelijk is het snel de 28e voor je!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Pas goed op jezelf en geniet er maar lekker van. Warme groet,