Na in april een miskraam te hebben gehad zyn we nu weer zwanger.. kan niet volop blij zijn by elk wc bezoekje bang dat er bloed komt..
Lieve Angel86, Ik begrijp je gevoel als geen ander ben ik bang, maar ik wil je desondanks toch feliciteren en probeer zo kalm en rustig mogelijk te blijven. Je hebt het niet zelf in de hand en stress is zooooo slecht. Liefs
Na ivf-icsi behandeling ben ik ook zwanger, vind het allemaal nog heel spannend. Kans op MK is dubbel zo hoog bij IVF, dus durf nog niet echt blij te zijn.
Thanks allemaal divine88 ik ben een dag meer zwanger als jou haha.. hoe voel jij je? Ik ben heel erg moe soms ineens super warm en heel erg dorst de hele tijd
Haha..wat leuk dit!! Jullie lopen echt gelijk..ik loop een dagje achter Moeheid valt bij mij nog mee. Draai nu nachtdiensten en dat gaat me nog best goed af. Warm + dorst en trek heb ik ook! Ik voel mijn boobies sinds ruim 2 weken geleden heel erg en verder krampjes onderbuik. Hoe is dat verder bij jullie? Gaat werken enzo allemaal goed?
Hoi divine88 ik heb de luxe gelukkig dat ik nie hoef te werken.. ruikt jullie urine ook zo erg? En hebbe jullie ook meer last van afscheiding in onderbroek? Bij elke druppel die ik voel ben ik bang dat het bloed is
Ik voel me best goed, wel erg moe, val geregeld in slaap voor de pc, hihih, en verder zoveel trek, niet normaal.. Ik probeer wel een beetje te letten op wat ik eet, was voordat ik zwanger werd 10 kilo afgevallen, waar er nu al 3 van terug zijn.. maar goed, we zullen het zien. en wat betreft mijn reukvermogen, echt byzonder hoor,