zou dit een begin zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolfijntje1985, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik ben de hele dag al niet lekker elke keer als ik wat doe heb ik het idee dat ik ga flauw vallen, en als ik weer ga zitten voel ik me helemaal niet lekker,en heb al 2 dagen een enorme druk beneden net of hij er uit wil.
    en pijn bij het schaambot. net ook weer als ik loop word me buik helemaal hard vooral van onder zo'n harde druk net of hij eruit wil. heb ook steeds snacht pijn in mijn buik bij het omdraaien.
    ben bang dat het een begin is van de bevalling.
    liever nog ff niet zou een beetje vroeg zijn daarom maak ik me een beetje zorgen of is dit heel normaal zo op het eind?
    ik hoop dat iemand mij een beetje kan gerustellen.

liefs diane

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoeft echt niet zo te zijn hoor. Sterkte met de laatste loodjes!

3. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik hoop wel dat hij nog zeker een weekje blijft zitten.
    ik heb al de hele tijd een hele opgezette buik weet niet zeker of het harde buiken zijn, en ook elke keer krampen en steekjes van onder.
    nou hoop maar dat het idd niks te beteken heeft.

liefs diane

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk eerder dat het indalingsweeen zijn.

5. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik hoop het maar, ik heb de hele avond constant harde buiken gehad om 9uur om 10uur en om 11uur en om kwart voor 12 op een gegeven moment deed mijn buik ook echt zeer en mijn rug ook.toen heb ik de verloskundige maar gebeld en die zei dat het michien indallingsweeen zijn.
    ik heb de hele nacht niet echt geslapen om 1uur was ik nog wakker, en ben daarna ff in slaap gevallen maar om half 4 werd ik weer wakker moest nodig naar de wc en was ik weer klaar wakker toen ben ik er maar uit gegaan. maar voelde me zooo beroerd. ben vervolgens maar weer in bed gaan liggen en ben tegen de ochtend in slaap gevallen.
    de harde buiken zijn nu in iedere geval weg maar voel me nog steeds niet lekker.
    is dat normaal dat je zo beroerd ben.maak me best veel zorgen nou steeds. wat merk je als je een zwangerschapsvergifteging hebt :(:

liefs diane

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Diane als je twijfelt moet je gewoon je verloskundige bellen. Wij zijn geen experts wat dat betreft.

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    volgens mij zijn het gewoon indalingsweeen meid.
    Ik heb ook al een week druk van onderen....mijn meisje hangt gewoon onderin.

Zwangerschapsvergiftiging heb je een hoge bloeddruk (onderdruk) eiwitten in je urine..vaak hoofdpijn, misselijk en een band gevoel rond je taille....

8. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Ik heb dit 2 weken geleden ook gehad, alleen kwamen de krampen bij mij om de 4 minuten en ze hielden aan. Ook heb ik 2 keer vreselijk overgegeven. Ik dacht echt dat de bevalling ging beginnen, maar na een telefoontje met de VK, een warm bad en weer een uur in bed liggen creperen, zakte het toch weer af. En ik loop nog steeds met een bolle buik! Het zullen dus idd wel indalingsweeen of voorweeen zijn. Die kunnen ook op het begin van de bevalling lijken. Succes met je laatste loodjes.

Bij mij begon het trouwens om 20.00 uur en het stopte pas om 6.00 uur weer!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik voel dat al 2 weken en volgens mij vk zijn het nog steeds indalingsweeen...

Deel Deze Pagina