Mijn NOD ligt na herberekening ergens tussen 5 en 9 aug. Ik kon het niet laten om te testen net. Tot mijn grote verbazing een zeer zeer zeer licht streep te zien! Maar zoals ik zei is hij echt heel licht, moet echt bij het raam kijken. Na geen 3 minuten kwam die lijn en nu na kleine 10 minuten (maar absolut niet langer!) is hij iets donker geworden. Is er bij deze test echt geen voorgedrukte lijn of wat dan ook dat de test toch nog fout kan zijn?
Nou een streep is een streep zou ik zeggen!! Je kunt de test voor de zekerheid nog ff herhalen over een paar dagen maar ik ga je al heel voorzichtig feliciteren!!!
Bij te vroeg testen kan het wel eens zijn dat je alsnog ongi wordt....maar alvast een voorzichtige feli
streep is streep dus alvast gefeliciteerd maar zou voor de zekerheid na je NOD nog een test doen.. komt vaker voor dat je positief test voor je NOD en alsnog ongi wordt succes.. xxx
Bedankt allemaal! Ik ben nog heel bang dat het fout gaat lopen omdat ik hele erge buikpijn heb (gevoel van ongi worden) Ik zal na mn NOD dan zeker nog heel wat testen doen!
Goed zeg, van harte. Probeer het anders morgen ochtend even met ochtendurine. Dan zal de streep wel duidelijker zijn. De ongi-krampjes willen niks zeggen hoor, die kun je ook hebben van het uitrekken van je baarmoeder.
ik zou over een paar dagen toch nog een keer testen. en IK hoop het meest hier dat het raak is....!!!!! onthulling wie ik ben komt later alvast voorizchtig gefeliciteerd
lieve schat.. luister maar goed naar .... mij dus ik had ook onwijze ongi krampen.... en nu na 14 weken soms nog is het uitrekken van je baarmoeder is mij verteld door mijn VK. maak je niet te ongerust.... t zit echt wel goed
Haar zus? Haar moeder?? Haar nicht? Haar buurvrouw? Haar vriendin? Toe, vertel Ukkie Maar van mij ook alvast een felicitatie, hopelijk is het gewoon allemaal goed en heb je snel een duidelijkere positieve test!