1e keer verloskundige

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door hildejoost, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hildejoost

2 apr 2009
    5
    0
    0
    Hallo allemaal,

Volgende week mag ik voor het eerst naar de verloskundige. Ik ben voor de eerste keer zwanger en heb nog niet zoveel mensen om me heen die me kunnen helpen met alle voorbereidingen. Ik heb al wel een lijstje met vragen voor de verloskundige.
    Wat moet ik echt niet vergeten te vragen? Wat heb jij voor vragen gehad? Zo weet ik een beetje of ik niks vergeet.

Groetjes Hilde

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi!

Spannend he! De vk zal voornamelijk veel aan jou vragen :) Je medische achtergrond maar ook van je vriend. Of je rookt, drugs gebruikt, of er bepaalde ziektes in de familie zitten etc etc..
    Ik weet niet of je alleen een intake hebt of ook een echo? Soms doen ze dat meteen erbij namelijk.
    Ik moet zeggen dat ik bij de eerste afspraak niets te vragen had :) ik was zo overdonderd door alles...
    Meestal komen de vragen wel als je er bent :)

Succes!

3. samkids

samkids Niet meer actief

Ik had helemaal geen vragen.
    Gewoon lekker alles op je af laten komen! Je krijgt misschien ook wat boekjes en foldertjes mee. Zet een lekkere kop thee of koffie en ga die op je gemak doorlezen. Zo heb je alle info die je moet hebben.

4. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Hier nog een! :D Ging ook zitten en liet me gewoon bevragen door de vk...
    Ik kreeg inderdaad ook foldertjes en wat leuke magazines mee, liet het gewoon lekker bezinken. De vragen komen vanzelf wel op! ;) Gelukkig zal je de vk regelmatig gaan zien nu en kan je deze altijd bellen als je toch opeens bent vergeten een brandende vraag te stellen...no worries...lekker genieten!

GEFELICITEERD met je zwangerschap! :D

Deel Deze Pagina