Positief/negatief??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Step, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb gisteravond een ovu test gedaan rond een uur of 17.45 Deze was echter negatief. Vandaag werdt ik wakker 9 uur en voelde ik het rommelen, soort ongesteldheidsgevoel, maar dan heel licht. Om kwart voor 2 kon ik me niet meer inhouden en deed ik alvast de ovu test. Dikke positief. Nu dacht ik dat wordt vanavond klussen. Maar toen ik net onderweg naar huis was voelde ik dat ik vloeide en eenmaal thuis zat er een natte plek (sorry) in mn ondergoed. Daarom uit nieuwschierigheid net om 19.45 nog een keer getest en nu was het streepje weer een stuk lichter dan de controlestreep. Het kan toch niet zo zijn dat ik mn ei nu al heb gemist.

Ik heb zondagavond voor het laatst geklust en was het vanavond weer van plan als vriendlief thuis komt vanhet werk, vanavond laat. Maar ik snap er dus niks meer van :(

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Een ovutest meet een piek aan hormonen. Die piek vertelt dan dat je eisprong binnen 36-48 uur komt!
    Wat inhoud dat jouw eitje waarschijnlijk morgen of overmorgen zal gaan springen.

Succes vanavond :)

3. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde net hetzelfde gaan zeggen :) Goed klussen zou ik zeggen!

4. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ok gelukkig. Dit is namelijk de eerste keer dat ik met deze testen werk. Ik was al bang dat ik nu te laat was. Vooral vanwege de afscheiding zeg maar.

5. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdens je vruchtbare dagen heb je juist meer "natte" afscheiding dan anders. Wat je hebt gezien, is dus heel normaal. Niks om je zorgen om te maken dus :)

6. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok gelukkig maar dan :) Dank jullie wel!

Deel Deze Pagina