Wie heeft er ervaring met indrooglijnen bij de testen van test jezelf?!?! En zoja, heb je foto's? Groet
is een tijd gelee een topic van geweest.... staan mijn ervaringen ook in... heb alleen geen foto's meer van... in het album van "mamavan3"... staan wel de testen..en bleken dus achteraf ook indrooglijntjes... (helaas ) http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/196050-testjezelf.html
Die cassettes van testjezelf gebruik ik ook al ruim een half jaar. En op een enkele test na vertonen ze bij mij allemaal een tijd na het verstrijken van de afleestijd een tweede streep die je duidelijk kunt zien zonder 'm onder een lamp te houden ofzo. In december ben ik kort zwanger geweest (later mk geworden) en toen verscheen de tweede streep ruim binnen de afleestijd. Kortom, prima testen maar echt na 10 minuten in de prullenbak gooien.
Ik heb ze al heel vaak gebruikt. Toen ik ze afgelopen dec. heb gebruik gaven ze goed positief aan en bleek ook zwanger te zijn helaas is dat uitgelopen op een miskraam. Nu heb ik ze afgelopen maandag gebruikt en op het controle streepje na was er totaal niks te zien dus geen indrooglijntje o.i.d. Omdat mijn menstruatie nog niet begonnen is heb ik vanmorgen een testje gedaan en daar staat een lichte 2de streepje op. Zal de foto er bij doen. Helaas krijg ik het niet zo goed op de foto. In het echt heeft het 2de streepje een rose achtige tint. Op de foto kun je dat niet zien. Dus ik hoop dat we weer opnieuw zwanger zijn.