kan je daar nog steeds met een buskaart reizen? kan me niet voorstellen dat ik als burger die maar 3x per jaar bijv met de bus gaat zo'n chipkaart aan moeten schaffen??
Voorlopig kan je tot nader bericht nog reizen met de strippenkaart. Die gaat er op den duur wel helemaal uit. Als je niet zo vaak gebruik maakt van het OV, kun je gewoon een losse kaart aanschaffen, niet op naam, die je dan ook met meerdere personen kunt gebruiken. Als je bv. al wel een kortingkaart hebt van NS, kun je die activeren en gebruiken.
Ja idd in Rotterdam begint het donderdag de 11 de ik vind het maar niks die rot kaart. Je kan ook als je niet zo vaak met het OV gaat, in de bus of tram bij de conducteur een kaartje kopen voor een uur of 2 uur reizen. 1 uur is 2,50, 2 uur kost 3,50 echt belachelijk. Eerst was het voor mij bijv naar het zh 1,60 heen en 1,60 terug nu 2x 2,50
Komt niet helemaal goed nog in Rotterdam zo te lezen: 'OV-chipkaart gewoon doorgedrukt' | nu.nl/politiek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Te belachelijk voor woorden, echt wat een ongein!!! :x:x Zie je je oma of opa al klooien met zo'n kaart Die moeten al zoveel "leren" tegenwoordig... Ze verzinnen elke keer weer wat nieuws :x:x