Echte Gooische Meisjes seizoen 2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door CherryAyden, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nog steeds niet...

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Die meiden worden vaak pas moeder of gaan pas trouwen als ze de 30 gepasseerd zijn. Eerst carriere maken of van de wereld dingen zien. Zo'n idee heb ik hoor!

Maar ik zelf vind trouwen op je 22e ook erg jong, maar dat komt misschien omdat ik helemaal niks met trouwen heb.

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik woon zelf in t Gooi, maar ben geen 1 van die meiden ooit tegengekomen ( en ik woon echt heeeel erg in de buurt waar vele bnr's wonen. Ik zie peter r de vries wel 4 x per week voorbij rijden of in de stad lopen hahaha...nog een dame weet der naam ff niet die heeft zlefde dierenarts als ik, zie der vaak hardlopen..Patrick kluivert etc etc etc :D

En ow my god, ik en vriendinnen van mij rijden soms gwn voor de lol door die dure wijken en wat een kasten van een huizennnnnnnnnnnnnnnn, ow my goddddd!!!! soms rijden we er 10x langsof blijven ervoor staan staren whaha.

Ooit ging ineens t grote hek open en kwam een oude man naar buiten ( hij zag er uit alsof ze t niet breed hadden en als je dan zirt wat er achter t hek staat, dikke grote, paleisssss) en die loopt naar ons toe en vraagt zijn jullie vriendinnen van mijn dochter?? Wij: nee hoezo? Ow d8 dat jullie op haar aan t wachten waren. Wij meteen: JAaaaa, mogen we dan binnen wachten :D:D:D Hij kon er wel om lachen :p

Pfff, soms kijk ik mijn ogen uit in t Gooi wat een huizen ( ik noem t maar geen huizen) er staan en dan idd denken: hoe hebben ze t zover kunen krijgen dat ze zo veel geld hebben???

4. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Wij gingen vorige week met onze dochter de eendjes voeren in Laren en toen werden er opnames gemaakt voor Gooische Meisjes bij de vijver.
    Ze zoomden gelijk in op onze Gooische meid, zo grappig, ben benieuwd of we dat stukje terug gaan zien op tv!
    Het was Kimberly met haar hondje en een jonge man.

5. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Het duurt wel lang voor we het terug kunnen kijken zeg..
    Ben wel benieuwd hoe de 1e aflevering was,volgende week moet ik het niet vergeten te kijken,of op te nemen

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    vanavond om 20.00 uur de herhaling las ik hier eerder in dit topic!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ben benieuwd vanavond, ga zeker kijken!:D

@snoopy dat had ik in Wassenaar, mijn moeder komt daar vandaan. Als ik dan bij mn opa en oma was gingen we ook altijd rond rijden daar, staan ook kasten van huizen niet normaal!!

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Je kijkt je ogen uit he!!! :D Ik krijg dan soms de neiging aan te bellen en vragen of ik binnen mag kijken, ben dan zooooo benieuwd he :p

Ik ben al blij dat ik woningruil heb kunnen doen en nu 2 slaapkamers heb, en die kasten van een huizen??? Ja daar kan ik van dromen :)

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah ja dat heb ik ook altijd!! Zou ook wel willen weten hoe het er van binnen uit ziet, en wat voor mensen er wonen.

HIhi wij zijn blij dat we urgentie hebben en straks miss een flatje op 3 hoog hebben met 4 kamers en misschien wel een ligbad:D haha ach soms is het vreselijk onverdeeld in de wereld, maar wie zegt dat al die mensen gelukkig zijn;)

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik zit het nu te kijken, maar die dames zijn een partij lelijk...Sorry dat ik het zeg maar knap vind ik ze niet.
    Alleen Florien vond ik er wel mooi uit zien

11. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    ik vind 22 niet te jong hoor, iedereen trouwt toch wanneer men er aan toe is (en gevraagd is :))

12. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    bo vind ik ook wel leuk er uitzien

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja Bo is ook wel oke, maar de Leslie...damn...haha (niet dat ik zelf nou zo lekker ben)

Vind het nu trouwens helemaal niet leuk,toen ze in de bijstand zaten vond ik het wel lachen.
    En mn vriend loopt ook irritant te doen want elke keer als je die Kim ziet dan zegt hee *** (mijn naam)

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
  15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dank je,ik vond me zelf al een appart exemplaar!:D;)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ben 24 als ik ga trouwen maar had het vorig jaar op mn 22e ookal gewild hoor ;)

17. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik had de vorige keer het begin gemist en het is inderdaad super genant hoe dat is ingestudeerd!! My god.

Vind de begin tune wel leuk :p

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    die nathalie, tering wat is die onknap :p

19. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Das nog zacht uitgedrukt ;)

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik ben getrouwd op mijn 24ste maar als het aan mij lag eerder ;)
    mijn man heeft me 5 jaar laten wachten ;)

Deel Deze Pagina