22 Vind ik ook niet TE jong. Zelf was ik 21 toen ik verloofde en 23 toen ik trouwde. Soms wachten mensen ook omdat ze eerst een huis en een goede baan willen en dan sparen ofzo voor een bruiloft. Als je zo'n rijke gooische meid bent kun je natuurlijk gelijk trouwen als je wilt, haha!
Ik ben getrouwd op m'n 20e Verloofd op m'n 18e. Vond het toen precies goed, als ik nu terugdenk zou ik het niet anders willen doen, maar was t wel een beetje vroeg... Maar ja, zat mensen zullen zeggen dat op je 22e zwanger zijn (gepland) ook wel aardig jong is, en ik ben er wel aan toe
Jah vaak denk ik als ik de mensen ineens zie: zie je wel weer van die oudjes! ahhaha, of types waarvan je t niet verwacht ( gewoon gekleed zoals een normaalverdiener of soms zelfs slechter!) Ben altijd benieuwd naar de indeling en inrichting...Maar idd t is erg oneerlijk verdeeld, maar een groot huis en veel geld hoeft niet altijd gelukkig te maken, maakt velen ook gek zoals je vaak ziet in Amerika wat de beroemdheden doen met hun geld. Ik ben al blij dat ik 3hoog woon nu en 2 slaapkamers en ruime woonkamer met balkon heb ( woningruil) hahaha. En ja als ze inzoomen zijn ze niet de mooiste nee, ach zoveel make up en proffesioneel opmaak en kappers worden wij ook zo fotomodel
Damn!! Doe mij die maar @snoopy hihih wij hebben dus de 4 kamer nu met ligbad en parkeergarage maar daar zijn we al heel blij mee. Ach idd, kijk naar Amerika hoeveel rijke self-made-milionairs er zijn die ongelukkig zijn, of beroemdheden die kierewiet worden! Maar wat meer geld zou nooit verkeerd zijn whaha
Jaaa, wij waren net te zien in deze aflevering, zo grappig! Mijn meisje is ook zooooo mooi, dat levert vast weer hoge kijkcijfers op, een paar seconden van mijn moppie in beeld, haha!
die vader van Stephanie heeft een fortuin van 700 miljoen. damn Klinkt wel helemaal leuk maar volgens mij begreep ik vorige keer dat ze jaren geen contact met hem heeft gehad...ach...als je een hoop geld hebt wil het nog niet zeggen dat alles perfect is!
dolce was dat bij de vijver, leuk man enne wat irriteerde ik me aan die vent die alles op leest in die serie (hoe heet zo iemand die vertelt wat er gebeurd) de hele tijd stef en mau....men wat irritant, mau hihi en die leslie en kim waren weer aardig bezig, not zeg! beetje intresse voor je vriendin is leuk en vind pauline wel leuk, maar is zij niet een heel klein beetje mannelijk..of ben ik nu te vooroordelig bezig leuk he hier roddelen over mensen die je niet kent