Echte Gooische Meisjes seizoen 2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door CherryAyden, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    22 Vind ik ook niet TE jong. Zelf was ik 21 toen ik verloofde en 23 toen ik trouwde. Soms wachten mensen ook omdat ze eerst een huis en een goede baan willen en dan sparen ofzo voor een bruiloft. Als je zo'n rijke gooische meid bent kun je natuurlijk gelijk trouwen als je wilt, haha!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En die Stephanie, net 22 en nu al een shagstem als een vrouw van 50.

3. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ik ben getrouwd op m'n 20e :p Verloofd op m'n 18e. Vond het toen precies goed, als ik nu terugdenk zou ik het niet anders willen doen, maar was t wel een beetje vroeg... Maar ja, zat mensen zullen zeggen dat op je 22e zwanger zijn (gepland) ook wel aardig jong is, en ik ben er wel aan toe :)

4. MG2009

MG2009 Niet meer actief

:D vreselijk mens he, maar gelukkig vind ze zichzelf enorm geweldig, haha

5. Esin

Esin Niet meer actief

Ik vind haar wel een hele mooie meid.. :p

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36

Jah vaak denk ik als ik de mensen ineens zie: zie je wel weer van die oudjes! ahhaha, of types waarvan je t niet verwacht ( gewoon gekleed zoals een normaalverdiener of soms zelfs slechter!)

Ben altijd benieuwd naar de indeling en inrichting...Maar idd t is erg oneerlijk verdeeld, maar een groot huis en veel geld hoeft niet altijd gelukkig te maken, maakt velen ook gek zoals je vaak ziet in Amerika wat de beroemdheden doen met hun geld.

Ik ben al blij dat ik 3hoog woon nu en 2 slaapkamers en ruime woonkamer met balkon heb ( woningruil) hahaha.:D

En ja als ze inzoomen zijn ze niet de mooiste nee, ach zoveel make up en proffesioneel opmaak en kappers worden wij ook zo fotomodel :p

7. namya

namya Niet meer actief

ik vindt het leuk om naar te kijken

8. MissT

MissT Niet meer actief

Vanavond weer :D

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    die vader van Stephanie heeft een fortuin van 700 miljoen. damn

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Damn!! Doe mij die maar:p

@snoopy hihih wij hebben dus de 4 kamer nu met ligbad en parkeergarage;) maar daar zijn we al heel blij mee.
    Ach idd, kijk naar Amerika hoeveel rijke self-made-milionairs er zijn die ongelukkig zijn, of beroemdheden die kierewiet worden!
    Maar wat meer geld zou nooit verkeerd zijn whaha:D

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bij stephanie klinkt het echt als acteren valt me net echt op.

ik was ook 22 toen ik trouwde.

12. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Jaaa, wij waren net te zien in deze aflevering, zo grappig!
    Mijn meisje is ook zooooo mooi, dat levert vast weer hoge kijkcijfers op, een paar seconden van mijn moppie in beeld, haha!

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    die vader van Stephanie heeft een fortuin van 700 miljoen. damn

Klinkt wel helemaal leuk maar volgens mij begreep ik vorige keer dat ze jaren geen contact met hem heeft gehad...ach...als je een hoop geld hebt wil het nog niet zeggen dat alles perfect is!

14. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    dolce was dat bij de vijver, leuk man

enne wat irriteerde ik me aan die vent die alles op leest in die serie (hoe heet zo iemand die vertelt wat er gebeurd) de hele tijd stef en mau....men wat irritant, mau hihi

en die leslie en kim waren weer aardig bezig, not zeg! beetje intresse voor je vriendin is leuk
    en vind pauline wel leuk, maar is zij niet een heel klein beetje mannelijk..of ben ik nu te vooroordelig bezig :)

leuk he hier roddelen over mensen die je niet kent :p

Deel Deze Pagina