Nou ja, ik ben als geadopteerde ook behoorlijk met m’n neus in de boter gevallen financieel en qua liefde, maar dit is nog wel een niveautje hoger
Volgens mij zijn ze dat helemaal niet. Ze zijn ook samen voor de serie he. Frorine zit ook grote delen op ibiza .
Bo en Pauline gingen ook pas erg laat op kraamvisite bij Leslie hoor. Ik denk dat ze allemaal buiten de serie om wel wat minder close zijn.
Ik dacht altijd dat Florine en Leslie beste vriendinnen waren, en Bo en Pauline. En dat ze elkaar wel allemaal goed kennen.
Leslie wilde de eerste periode geen kraamvisite, omdat zij zich zo slecht voelde na de geboorte van de oudste als ik het me goed herinner.
Ik vind het zulke leuke meiden! Stiekem ben ik wel jaloers op Bo, die lijkt het perfecte leventje te hebben.
https://www.omoda.nl/bo-florine-notre-v/ 120 euro voor een luchtig zomerjurkje, 140 voor een blazer. Ik vind het nogal wat .
Vind ik ook, vooral een blazer met een mooie pasvorm kan best duur zijn. Ik zie er best wat kleding tussen staan die ik echt niet mooi vind, dat dan weer wel (voornamelijk van Florine)
Ik heb zelf een pak waarbij de blazer oversized is, maar de stof is wel van goede kwaliteit waardoor de pasvorm mooi is. Dit pak op de foto vind ik echt heel slecht zitten en je ziet direct dat het van polyester is.