Jurkjes van 120 euro en schoenen van 260 euro vind je echt gemiddeld? Een korte broek van 69?? Vind het allemaal aardig duur
Ik vind het erg duur. Vooral omdat ik vorige aflevering begreep dat ze een kledinglijn wilde ontwerpen die voor iedereen toegangelijk is. 120 euro voor een kort luchtig zomerjurkje is voor mij niet heel toegankelijk. Voor een avondjurk of een sjiek ogend pak vind ik het weer een ander verhaal.
Ja jurkjes van 120 euro vind ik gemiddeld mits het geen polyester is, maar ik zoek dan wel merken die kwalitatief goed zijn en die minimaal 5 jaar in de kast kunnen hangen. Als ik jurkjes van 20 A 30 euro koop weet ik dat ik de zomer daarop weer allemaal nieuwe jurkjes moet kopen, uiteindelijk ben ik meer kwijt als ik goedkoper en minder kwalitatieve kleding koop dan andersom. Ik koop zelf geen schoenen van 260 euro wel winter laarzen van Panama Jack die zijn rond de 180 euro geloof ik(?) En daar kan ik ongeveer 3 winters op lopen als ik ze elke maand met leerpoets bijhoud.
Ik vind het in dit geval ook duur, want de kwaliteit lijkt mij niet echt denderend als je kijkt van welk soort materiaal het meeste gemaakt is. Ik koop zelf wel jurkjes/kleding vanaf die prijs, maar ik koop wel heel bewust en doe absoluut niet aan impulsaankopen. En heel eerlijk? Ik koop nooit kleding van dit soort merken waarbij je weet dat het allemaal ontworpen is door anderen en waarbij je er donder op kunt zeggen dat ze eigenlijk alleen het ‘gezicht’ van het merk zijn. Die willen gewoon snel geld verdienen, zoals wel meerdere bnners.
Waarom blijft ze dan toch denk ik dan, lees best vreemde verhalen ook bij bepaalde clubs enzo waar hij heen gaat. Maar ik gok dat hij het geld binnen brengt en zij veel minder.
https://www.ad.nl/show/geschrokken-echte-gooische-moeder-bo-wilkes-krijgt-advies-baarmoeder-te-laten-verwijderen~a4bdf1cd/ Nog steeds jaloers? Ieder huisje heeft zijn kruisje. Nergens gaat het altijd goed, nergens gaat het altijd slecht.
Het lijkt inderdaad allemaal perfect maar zoals bijvoorbeeld Pauline, zou voor geen goud met haar willen ruilen. Je mag dan wel schathemelrijk zijn, maar daar krijg je je dochter niet mee terug. Afschuwelijk wat zij meegemaakt heeft Vond het wel grappig dat Bo zei dat huismoeder zijn zo'n ondergewaardeerd beroep is. Dat klopt ook, hier ook een 'huismoeder', alleen heeft de doorsnee huismoeder geen huishoudelijke hulp
Maar die meiden zijn toch niet allemaal schathemeltje rijk, de meeste hebben een goed inkomen, maar kunnen ook niet onbeperkt hun creditcard tevoorschijn toveren. Denk dat Bo de enige is? Florine misschien ook?
Bij schathemeltje rijk denk ik aan een Justin bieber die nooit meer hoeft te werken en dan nog gewoon elke maand bakken met geld kan uitgeven. Dat zie ik bij deze meiden niet gebeuren. Ja geen idee, maar Harmen is makelaar, die verdienen goed, maar niet zo goed dat ze een huis van 2 miljoen kunnen kopen bv. Dus ze verdienen zeker veel meer dan modaal, maar ik vind niet dat je dan rijk bent.
Ik denk dat hun huis wel in de buurt van dat bedrag komt, of schat ik de waarde te hoog in? Ik denk dat ze wel heel riant kunnen uitgeven, als voorbeeld de feestjes van hun zoontjes zijn met catering, dat doe ik nog niet eens voor mijn 40e verjaardag. Wij hebben het prima, maar echt niet dat ik in de buurt van hun levensstijl kom. Ok bij schathemeltjerijk stel ik mij ook wel nog royaler leven voor, maar ze hebben duidelijk een hoop te besteden.
Ik denk dat hun huis voor onder een miljoen gekocht is, er moest heel veel verbouwd worden. Dat ze veel te besteden hebben is zeker duidelijk, maar voor mij zijn zij niet schathemeltje rijk. Het is natuurlijk ook een vertekend beeld zo op tv, ze krijgen vast ook veel dingen gesponsord (die catering misschien ook wel, geen idee) en van de reality show zullen ze ook wel veel uitjes krijgen. Het maakt mij verder ook helemaal niks uit hoor. Ik vind het leuk om de serie te kijken, ik moet er niet aan denken om er zelf aan mee te doen
Ik ben niet jaloers op de personen zelf, maar het lijkt me toch wel chill als de oppas kwart over 7 de kinderen aan komt kleden
Haha ja dat zou fijn zijn. En niet hoeven werken, maar idd wel die oppas en een schoonmaker hebben. Viel het jullie ook op dat Pauline bij het golfen ineens een heel andere jas en handschoenen aan had?
Hoezo moet Bo haar kinderen met luizen steeds uit school halen? Heb ik echt nog nooit gehoord Uiteraard wel behandelen en informeren maar hier blijven verder geen kinderen thuis hoor…