Ben op zoek naar een duowagen die ingeklapt het formaat heeft van een normale kinderwagen... Hebben een C3 dus heel veel kofferbakruimte is er niet... Er zal vast wel iemand adviezen hebben
Ikheb een phil and teds op arktplaats gevonden. Laten ophalen door iemand anders, omdat wij niet in de buurt woonden. Hij neemt minder ruimte in dan onze mutsy
Wij hebben ook een mutsy, transporter. Is de bekleding van een phil en teds uitwasbaar? En.. Als je deze inklapt, moeten de zitjes er dan vanaf? Vind de phil en teds een beetje ongelukkig uitzien als er achter zon babytje inhangt.. Dat heeft de baby jogger daarintegen weer niet...
Wij hebben een duowagen van Topmark, samen met vrienden gekocht omdat we allebei één dag op elkaars kindje passen. Deze kan best klein.. Ze zitten dan achter elkaar, niet naast elkaar
juist handig dat het babytje er onder hangt ik had een winterbaby en ze lag mooi beschut. nog steeds maken ze ruzie wie er onder mag zitten ik kan hem met duostoel opklappen maar vaak haal ik die er af maar dat is een plat stoeltje en neemt dus bijna geen extra ruimte in. ik heb de phil en teds sport. wij hadden een nissan micra en daar paste hij in met wielen er aan. onze enkele wagen paste er niet in als de wielen er aan zaten.
Ruzie wie er onderin mocht ja? Hahah. Dat is juist hetgeen wat mij het meest tegenspreekt aan deze wagen. Lijkt me echt stom zitten, onderin. En lijkt op veel foto's net ook of de wagen onder bijna op de grond hangt. Hij is wel echt klein dus... Echt wel een voordeel. Ga nog eens heel goed surfen en rondkijken. Lees ook veel over de iCandy en de Baby Jogger. Wat ik erg belangrijk vind is dat ik hem ook met 1 kindje kan gebruiken, dus of alleen de maxi cosi of wieg voor de baby óf alleen 1 kinderzitje zonder dat het er belachelijk uitziet.
ik heb hem is naast de bugaboo gehouden maar mijn baby lag niet veel lager dan die van haar omdat de gewone zitting word neergelegd en je daar het nestje in doet. het duo zitje onder is wel lager maar alleen fijn ze konden er zelf inklimmen.
Aaah zo gaat dat dus Kon er op internet al niet heel wijs uit worden hoe het nu in elkaar gezet moest worden. Maar het verwisselen van alles gaat ook gemakkelijk? Zitjes zijn er snel af en gemakkelijk om te bouwen van 2 pers naar 1 pers wagen? Baal ervan dat ze zo duur zijn...
Ja vind ik wel. Ik heb een oude via marktplaats met vanalles erbij. De nieuwe soort vind ik wel duur en dan heb je een gewone wagenbak.ik kan wel kijken of ik straks wat foto's kan maken.
Wij hebben een Phil and Teds navigotor. Geweldige wagen voor zowel 1 als 2 kids. Hebben er ook adapters bijgekocht voor de maxi cosi. Heb hem naast m'n Maxi Cosy Mura 4. Vond het qua prijs wel meevallen. Toch nog altijd veel goedkoper dan de mura. Tijdens de mama mazzelsdagen gekocht. Korting op de wagen en het duozitje er gratis bij. Duozitje is op verschillende manieren te gebruiken. Als baby ligt, dan zitje op de wagen en als de kleinste ook al zit, dan zitten ze achter elkaar. Oudste wil nu vaak ook onderin zitten. Vindt ie enorm stoer . Super simpel op te klappen en neemt erg weinig ruimte in. Als ik eerder van deze wagens geweten had, hadden we die in eerste instantie al gekocht.
Ja, als ik het eerder had geweten... Mja! Enige waar ik nu mee zit en waar ik niet echt wijs uit word... Als je enkel de maxi cosi erop hebt, zit 1 zitje er dan gewoon op en kan het er niet af?
Ik had een Jane powertwin. Ideaal! Zitjes achter elkaar, drie luchtbanden, met één hand te sturen, erg licht en ik kon elke winkel in. Ik had een ford fiesta, ouder model, dus ook een een kleine bak, hij kon er zo in, was kleiner dan mijn normale kinderwagen. Zo nu en dan staan ze tweedehands op marktplaats, tegen een vaak leuke prijs!
Dames... Na heel wat gesurf, geyoutube, gegoogle en gewinkel... Toch besloten voor een Phil & Teds te gaan. Nu alleen nog een paar vraagjes, zal me vást wel iemand antwoord op kunnen geven Het gaat om de Dot/Navigator... - Als ik 1 zitje inklap om daar een babygedeelte van te maken, schuif ik het zitje voor mijn dreumes daar bovenop. Ik zag in de winkel dat het stoeltje dan redelijk in ligstand is. Is dit verstelbaar? En hoe zit dit als je 2 stoeltjes hebt, kan de voorste dan wel rechter op? Mijn zoontje wil echt niet meer half liggen, die wil zitten en alles kunnen zien - Hoe gaat het inklappen hiervan? Moet je altijd een stoeltje eraf halen of kun je inklappen met dubbele stoeltjes? Is hij gemakkelijk uit te klappen als je hem uit de auto haalt of lomp? - Als je 2 zitjes gebruikt, hangt de onderste dan bijna op de grond? Of valt dit mee?
Ik weet niet of bij Prenatal de mama mazzeldagen morgen er nog zijn, maar daar hebben ze dus de navigator in de aanbieding (ik meen 449,-, wel helemaal kaal). Ik ben van de week geweest en een hele aardige meneer heeft ons alle mogelijke combinaties laten zien. Echt, het werkt zo snel en makkelijk, wij zijn overtuigd! Alleen ben ik nu pas 10 weken, dus wij wachten nog even. Maar zeker een Phil & Teds!
Hier gisteren bij de prenatal geweest maar de dame in kwestie heb IK zelfs dingen moeten uitleggen ipv andersom. Ze was aan de rem aan het trekken om het ding in te klappen, aan de verkeerde pinnetjes om het zitje eraf te halen... Heb dus maar bedankt en zelf verder geprutst met de wagen. Alleen het was zo druk dat ik helaas niet alles kon proberen. Vandaar mijn allerbelangrijkste vraag; gaat het zitje wel rechter op als je 2 zitjes hebt? Ik vond het zitje nogal liggen als je het babytje eronder hebt liggen...