bij de herhaling vandaag kreeg je het stuk van de kippen niet te zien, mooi zo, heeft iemand toch zich ingezet en die winnares van dames in de dop is dus niet echt een dame geworden, wat een nep porogramma dus ook weer he haha en wat die britt zei, hilarisch, hun vuurtje ging niet goed aan, dat kwam zeker doordat hun dichter bij het water zaten haha
Ik vond het ook echt walgelijk. Ik weet natuurlijk dat er beesten verwaarloosd worden en dat de dieren die hier worden geslacht ook niet altijd op een "vriendelijke" manier aan hun einde komen.....maar hier ging het erom wie er won en was het dus een spelletje...... Voor de rest vind ik het wel een leuk programma. Vooral toen die ymke begon te raaskallen en één van die andere meiden vroeg of ze kon gaan slapen..dat ze zei van ja volgens mij wordt het tijd voor me he
die michelle vind ik echt om te kotsen! blegh! britt huilt idd wel erg snel, maar vind haar ook wel weer iets schattigs hebben. de gouden kooi heb ik nooit gezien, dus weet niet hoe amanda daar was, maar hier vind ik haar wel aardig!
Die Michella...echt wat een vreselijk asociaal tiep! En ze heeft al een dochter begreep ik, toen ik even ging googelen. Je zou toch denken dat mensen zich wel iets volwassener gaan gedragen als ze eenmaal moeder zijn, maar ze gedraagt zich nog steeds of ze 16 is. Wat een tokkie...
Ik vind het een heerlijk programma. Had gister de popcorn al klaar voor die bitchfight, maar helaas. Moeten we maar bewaren voor volgende week. Hilarische donderdag avond met Echte meisjes in de Jungle en Oh oh Tirol.
Ergste is nog dat ze winares was van dames in de dop , waar zijn al die manieren dan heen? Ik vond t wel grappig om te zien dit keer. Alleen die Britt huilt idd wel heel snel. Ben benieuwd naar de vechtpartij volgende keer , had gehoopt dat t deze keer al zou komen
Amanda vond ik in de gouden kooi echt een bitch, vind haar nu hierin ook wel aardig, die michella vind ik echt een trut !!! Nadia vind ik een leuke meid !!
Ooh die Michella, bah. En nog erger, die Leslie. Die voelt zich gesterkt door dat schreeuwende schaap ofzo, wat een Gooise koe. Nu moet ze maar een beetje stoer doen. Britt is gewoon een zacht gekookt eitje, lekker belangrijk. Zit weinig kwaad in verder. En Amanda valt me nog wel mee, dacht aan dat mokkel ga ik me irriteren. Niet dus. Die andere groep is trouwens echt heel leuk. Ze doen allemaal relaxed en aardig tegen elkaar. Had ik niet verwacht van die Gooise en Anna.
Ik vind Ymke ook echt super, vond ik trouwens al in take me out. Vind het wel een leuk nieuw progamma Echte meisjes in de jungle, lekker ontspannen. Dat van die kippen vond ik ook wel een beetje teveel van het goede trouwens voor in een progammatje als deze. Met die kippen zelf had ik ni ech medelijden, die hebben vast hun hele leventje lekker op een boederijtje buiten gelopen.
wat een kolerewijven zijn die Michella en Leslie. Leslie met dr domme bek, wie is er nou een meeloper. En dat Michella een kind heeft, zou me kapotschamen met zo'n moeder.
Die Michella en Leslie bah bah bah! Grrrr.. Britt vinden man en ik schattig hihi zo lekker "dommig" vooral die stukjes helemaal op het einde. Zat trouwens ook helemaal klaar voor dat gevecht, maar helaas! ben ook benieuwd naar die slangenbeet en hoe het verder afloopt daarmee..
En dan te bedenken dat ze 5 Havo doet Ik vond Michella ook erg ordinair. Hoeft niet vervelend te zijn, maar ze is ook onaardig. Die Leslie is me niet echt bij gebleven, weet even niet wie dat is.
In de Gouden Kooi hadden ze al ruzie. Zijn ook 2 totaal verschillende typetjes, die zullen niet snel vriendjes worden............