echte meisjes in de jungle, arme kippen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door juenco, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    haha ja dat is voor haar te hopen inderdaad, je kan toch niet zo ongelooflijk dom zijn

2. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dat vertelde ze een paar weken geleden bij life4you inderdaad!!

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Juist!
    Daar had ik t gehoord!!

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

sluit ik me volledig bij aan...alles voor geld en tv :(

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Afgelopen week zat ze ook in een programma op BNN, van Ruben Nicolai.
    Mijn vriend en ik hebben ons suf gelachten om haar, want ook daar deed ze erg dom.

Wij denken ook dat ze een actrice is. Kan toch niet anders?

6. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou zeg kan het bijna niet geloven dat zij havo doet, dan speelt ze dat ze zo dom is dat kan bijna niet anders, ben beniuewd of de aap uit de mouw komt;)

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    utje utje utje.... jeetje man, die Michella is soms echt een platvloerse...;)

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

jeetje zeg... ik had die michella echt niet in mijn groepje willen hebben......

die doet geen flikker zeg.... bah....

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik ken toevallig iemand die mee heeft gedaan en diegene vertelde dat er veel actrices werden gevraagd voor Take me out. Ik acht de kans dus groot dat Ymke hier ook 1 van is..

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Nee hè! ik erger mij er zo aan! en als er iemand wat van zegt, dan kan ze die wel wat aandoen en heeft ze een felle mond, tsss

11. tulip

tulip Niet meer actief

o die michella, ik wil mij niet tot haar niveau verlagen, maar die had toch wel even een tik kunnen verwachten als ze zo tegen mij doorging.

Over Britt die HAVO schijnt te doen, ik kan dat best geloven. Heb ook zo'n vriendin, die doet nu HBO, maar die zou een aantal opmerkingen van britt gemaakt kunnen hebben hoor. Ze weet gewoon heel veel van haar vak en kan goed leren, wil niks over algemene kennis zeggen. Ik heb het met haar ook over dit programma en dan zegt ze: ja, maar dat dacht ik ook hoor van die bosjesmannen;)

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Maar iemand hier op dit forum kent haar persoonlijk en zegt dat Ymke in het echt ook zo vreemd is ;)

Ik weet niet meer wie dat zei maar dat was in een topic over take me out.

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

alleen een beetje sigaretjes lopen paffen.....

vond die opmerking van michella ook zo raar.... ze zei iets over dat het nooit zou gaan botsen tussen haar en leslie.... terwijl die 2 elkaar ook gewoon zaten op te f*cken.

volgens mij zei anna dat nog : van goh, het ligt dus misschien niet allemaal alleen maar aan amanda :p

Nee die michella had ik toch eens even flink aangepakt.

en als ze lullig wil gaan doen... kan ik het ook.... zou dan gewoon met de rest van het groepje afspreken dat de volgende keer dat michella niets doet .... wij ook niets doen.... heel jammer, en ook niet meer bepaald een wedstrijd, maar misschien dat michella dan een keer zou denken van : goh misschien moet ik ff mee doen want als niemand wat doet winnen we helemaal niet.

grr kan me daar zo dood aan irriteren.

14. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

volgens mij is ymke geen actrice hoor... ze is gewoon uit haarzelf zo 'raar' ... (speur een klein beetje asperger.. maar dan zonder het 'zichzelf afsluiten van de groep' gedeelte???)

en die michella.. bah wat een vies wijf... zij was degene die eruit moest gaan, niet amanda !!

iemand hier zei ook iets over haar vieze pens ofzo?
    dat vond ik wel een stomme opmerking.. een boel meiden kunnen nog wat van haar leren.. ze heeft een kind gehad en haar buik is niet meer zo strak... NOU EN !!! als ze zich er toch lekker bij voelt...

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    O sorry, zie nu dat ik een fout heb gemaakt. Ik bedoelde Britt en niet Ymke. Ik had net wat over Ymke opgezocht en zat dus even met haar in mijn hoofd.
    Anderzijds: bij ons op het VWO zat iemand die soms ook echt belachelijk domme dingen kon zeggen, soms konden we bij haar ook amper geloven dat ze echt was haha. Ze had ook gewoon totaal geen algemene kennis. Ze moest op een gegeven moment wel naar de HAVO maar heeft haar diploma wel gehaald (kan dat ook nog steeds niet geloven haha).

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mensen, dit is allemaal nep.

Net als echte dames in de dop.

Ik weet toevallig dat daar ook allemaal actrices voor zijn gevraagd. Of in elk geval wannabee

17. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou dat is echt niet zo..dat meisje wat nu in dames in de dop zit Dilara...is echt geen actrice hoor.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    #98 bosi333, 15 apr 2011
    Laatst bewerkt: 15 apr 2011
    Geloof wat je wil geloven.

Nou ja, ik zal het anders zeggen

Het is gewoon een script

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dat was nog niet het ergste in mijn ogen.........
    Britt reageerde heel enthousiast met: "Ja,ja, dat is een goeie!!!" :$
    Toen zei Michella nog, "Nee Britt, da ken je nie makuh.... "
    Dat was nog t mooiste van dat fragment.... :D :D

Ik denk dat zonder Michella dat hele programma plat ligt, de rest is niet zo spraakmakend.....
    Ja Ymke, maar daar ben je ook zo op uitgekeken dan.......

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    En over haar dikke pens Fairy Laugh...........

Dat was in EMIDJ,niet hier, Britt zei dat toen ze boos was op Michella.......
    Hier konden we er wel om lachen, maar dat was om de manier zoals Britt het verteld...

Deel Deze Pagina