Afgelopen week zat ze ook in een programma op BNN, van Ruben Nicolai. Mijn vriend en ik hebben ons suf gelachten om haar, want ook daar deed ze erg dom. Wij denken ook dat ze een actrice is. Kan toch niet anders?
nou zeg kan het bijna niet geloven dat zij havo doet, dan speelt ze dat ze zo dom is dat kan bijna niet anders, ben beniuewd of de aap uit de mouw komt
jeetje zeg... ik had die michella echt niet in mijn groepje willen hebben...... die doet geen flikker zeg.... bah....
Ik ken toevallig iemand die mee heeft gedaan en diegene vertelde dat er veel actrices werden gevraagd voor Take me out. Ik acht de kans dus groot dat Ymke hier ook 1 van is..
Nee hè! ik erger mij er zo aan! en als er iemand wat van zegt, dan kan ze die wel wat aandoen en heeft ze een felle mond, tsss
o die michella, ik wil mij niet tot haar niveau verlagen, maar die had toch wel even een tik kunnen verwachten als ze zo tegen mij doorging. Over Britt die HAVO schijnt te doen, ik kan dat best geloven. Heb ook zo'n vriendin, die doet nu HBO, maar die zou een aantal opmerkingen van britt gemaakt kunnen hebben hoor. Ze weet gewoon heel veel van haar vak en kan goed leren, wil niks over algemene kennis zeggen. Ik heb het met haar ook over dit programma en dan zegt ze: ja, maar dat dacht ik ook hoor van die bosjesmannen
Maar iemand hier op dit forum kent haar persoonlijk en zegt dat Ymke in het echt ook zo vreemd is Ik weet niet meer wie dat zei maar dat was in een topic over take me out.
alleen een beetje sigaretjes lopen paffen..... vond die opmerking van michella ook zo raar.... ze zei iets over dat het nooit zou gaan botsen tussen haar en leslie.... terwijl die 2 elkaar ook gewoon zaten op te f*cken. volgens mij zei anna dat nog : van goh, het ligt dus misschien niet allemaal alleen maar aan amanda Nee die michella had ik toch eens even flink aangepakt. en als ze lullig wil gaan doen... kan ik het ook.... zou dan gewoon met de rest van het groepje afspreken dat de volgende keer dat michella niets doet .... wij ook niets doen.... heel jammer, en ook niet meer bepaald een wedstrijd, maar misschien dat michella dan een keer zou denken van : goh misschien moet ik ff mee doen want als niemand wat doet winnen we helemaal niet. grr kan me daar zo dood aan irriteren.
volgens mij is ymke geen actrice hoor... ze is gewoon uit haarzelf zo 'raar' ... (speur een klein beetje asperger.. maar dan zonder het 'zichzelf afsluiten van de groep' gedeelte???) en die michella.. bah wat een vies wijf... zij was degene die eruit moest gaan, niet amanda !! iemand hier zei ook iets over haar vieze pens ofzo? dat vond ik wel een stomme opmerking.. een boel meiden kunnen nog wat van haar leren.. ze heeft een kind gehad en haar buik is niet meer zo strak... NOU EN !!! als ze zich er toch lekker bij voelt...
O sorry, zie nu dat ik een fout heb gemaakt. Ik bedoelde Britt en niet Ymke. Ik had net wat over Ymke opgezocht en zat dus even met haar in mijn hoofd. Anderzijds: bij ons op het VWO zat iemand die soms ook echt belachelijk domme dingen kon zeggen, soms konden we bij haar ook amper geloven dat ze echt was haha. Ze had ook gewoon totaal geen algemene kennis. Ze moest op een gegeven moment wel naar de HAVO maar heeft haar diploma wel gehaald (kan dat ook nog steeds niet geloven haha).
Mensen, dit is allemaal nep. Net als echte dames in de dop. Ik weet toevallig dat daar ook allemaal actrices voor zijn gevraagd. Of in elk geval wannabee
Nou dat is echt niet zo..dat meisje wat nu in dames in de dop zit Dilara...is echt geen actrice hoor.
Dat was nog niet het ergste in mijn ogen......... Britt reageerde heel enthousiast met: "Ja,ja, dat is een goeie!!!" Toen zei Michella nog, "Nee Britt, da ken je nie makuh.... " Dat was nog t mooiste van dat fragment.... Ik denk dat zonder Michella dat hele programma plat ligt, de rest is niet zo spraakmakend..... Ja Ymke, maar daar ben je ook zo op uitgekeken dan.......
En over haar dikke pens Fairy Laugh........... Dat was in EMIDJ,niet hier, Britt zei dat toen ze boos was op Michella....... Hier konden we er wel om lachen, maar dat was om de manier zoals Britt het verteld...