Bij nadia moet ik steeds aan de gouden kooi denken, dat de met die Dennis lag te wippen en liep te hijgen : "gaan we een jongetje maken" of zoiets.. getver, vies mens.. Die gooische trutjes hoeven van mij ook niet. Haha en Ymke, moet wel lachen om haar. Anna vind ik ook niks..
Nee hoorde dat later idd dat het een tamme slang was, pff zou idd anders heel vaag zijn . Ik vond het zo sneu die presentator keek zo zielig! Sorry ik wist niet dat er al een topic was, heb nog wel gezocht maar kon niks vinden!
ja die vent keek indd nogal bedroeft, dit was ook absoluut niet zijn bedoeling geweest, hij zag het echt niet aankomen, ach dan gaan we in dit topic toch gewoon lekker verder
Michella is idd een vreselijk wijf, maar ik denk wel een beetje dat haar opgedragen wordt om zich vooral zo te blijven gedragen
ik vind michella wel leuk hoor... ze is tenminste wel eerlijk !! gaat naar nadia toe om te 'kletsen' over het geroddel.. die andere wijven hadden het gewoon midden in de groep gedaan !! en nadia die er daarna over gaat janken !! Nou nou dat was wel erg belachelijk ! en die gooische blonde zei ook al dat nadia begon te roddelen over die blonde van dames in de dop !!.. dus die nadia is ook gewoon achterbaks !! voor de rest vind ik ymke echt leuk haha.. zo lekker boers, bot en zo RAAR hahaha echt leuk
Hahahaha om Michella kunnen wij alleen maar keihard lachen. Mijn zusje en ik proberen vaak samen te kijken. Als Michella haar scheur los trekt, trekken wij onze scheur ook open, maar dan de onderste Piesen zowat in onze broek hahaha.
Zo ik moest bijna janken toen nadia dr dochter sprak.. Kon me helemaal voorstellen hoe blij en verdrietig ze even was Hihi. En die britt tegen dr moeder.. Latuuuuuur, maaaazel en dat accent ook.. Moet elke keer lachen om dat kind, gek kind!!!! En paulien over michella, combinatie van heimwee en aanstelleritus.
haha ja dat moet niet moeilijk zijn daarvan te winnen, vind nu nadia trouwens ook wel achterbaks worden, dat ze het zo speelt bij pauline en anna, zul je zien... hebben ze er beide zo genoeg van dat ze beize nadia eruit stemmen
Ik ook. Moet altijd zo om haar lachen...wat een ellllende Die laatste zin van Brit...ik moest aan het zuurstof... Ik kan alleen naar de wc vragen in het engels: Do you know the way to the plee
Daar dacht ik ook dat ik erin zou blijven! Ik zat echt in een lachstuip. Wat een leuke meid vind ik dat. Zo lekker nuchter.
haha die Britt...wat betekent push nou? Nadia vondt ik en de Gouden Kooi al achterbaks...er is aan dat meisje waar ik niet van hou, ze lacht erg onschuldig maar ondertussen.... Wel vondt ik het vreemd dat de meiden met kinderen niet gelijk naar hun kinderen belde? Michella is natturlijk erg lachwekkend met haar 'ellende" maar eigenlijk is ze gewoon aso hoor. Maar daarom is het programma wel leuk hahaha....
Lachen, gieren, brullen. Do you know the way to the plee. Zou dr een incontinentieaanval van krijgen.
Ik vind het echt een onwijze negatieve zeikerd haha. Ik vind Pauline eigenlijk nog de leukste. Echt erg hoe primitief je wordt als je honger hebt enzo he, dat je gewoon werkelijk die hamburgers gaat stelen.. hoe triest.