Heb net gekeken en heb toch wel gelachen . Maar ik herkende fabiola echt niet jill en diva vind ik de puurste die er in zitten .toen jill zei dat ze best jaloers was hoe de andere er uit zien dacht ik echt .niet nodig jij bent echt prachtig. Lena kende ik niet.
Gaat louisa er uit .dat héb ik nog niet gezien . Kwam dat aan het einde van de tweede aflevering dan heb ik die gemist.
Dat werd inderdaad geimpliceerd Michella liet zich geloof ik al ergens op Instagram ontvallen dat Louis mag blijven/terugkomt Kan het helaas niet terugvinden.
Ik had glennis grace ertussen hilarisch gevonden. Maar goed ik kende alleen die Jill niet, ik heb tijdens mijn verlof deze zomer even goed wat reality tv gekeken
Dat hebben ze nog niet laten zien, maar verschillende nieuwssites zeggen dat Louisa moest vertrekken ivm haar duw en Esmee door haar blessure.
Ja daar hint ze zelf ook op. En ze zegt ook dat er nog veel meer aan vooraf ging aan treiteringen en dat de stoppen toen doorsloegen. Ik ben ook wel benieuwd wat er verder nog met Annabel gaat gebeuren omdat er best wat medekandidaten nooit meer met haar de jungle in zouden willen.
Ik kijk ook weer mee! Heerlijke tv dit haha . Vind het persoonlijk niet normaal dat louisa losse handjes heeft. Echt een teken van zwakte. Als je het niet met de mond kan halen, ga je dan maar slaan/ duwen? Nee daar houd ik echt niet van. Ik denk dat ze inderdaad moet vertrekken vanwege dat handtastelijke. Denk niet dat het programma dat accepteert. Zou geen goed voorbeeld zijn. Die Michella. Tsja wat moet je daar van zeggen wat een portret zeg.
Ik vind van team Rood alleen Jill leuk, verder vind ik het maar een paar schijnheilige meiden bij elkaar. Team blauw zonder Louisa kan ik wel waarderen. Gaat er af en toe flink hard aan toe, maar ze weten wel wat ze aan elkaar hebben. Wel heftig van Esmee, zag in een interview dat ze nog steeds last van haar arm heeft. 2x per week fysio en misschien een operatie.. En dat Louisa niets heeft laten weten. Een persoonlijk excuus was wel op zijn plaats geweest.
Wat vind je schijnheilig aan team rood dan? Mij is niets opgevallen Ik vind team blauw echt een stel viswijven bij elkaar
Ze gooide anders vlot met bord vorige week. Ik tel deze dames allemaal onder categorie slaatje uit alles slaan dus zie dat hier ook wel gebeuren