Hahaha die michella... Eerst zijn het sikkeltjes en klapperende bloedcellen.. Daarna zijn het klapperende sikkeltjes hahahaha
"verschrikkuluk, wat een ellenduh!" is hier tegenwoordig een veel gehoord commentaar in huis Wij kijken altijd samen en telkens schieten we weer in de lach als die Michella het roept.
Hahaha ja dit :') Nou ja het is lullig als het echt zo is maar ik vond het weer zeer dramatisch overkomen allemaal.
Och die ovo.. In next top model was ze ook zo en volgens mij gaf ze daarna ook toe dat ze het niet expres doet maar dat t wel om aandacht is..
Ik vind het echt een vreselijk programma. Hoewel ik echte meisjes op zoek naar zichzelf en in de jungle wel leuk vond.. Neem aan dat dit een vervolg is? maar vind het echt anders dit keer.
Nog iemand aan het kijken? Aan de ene kant vind ik het hilarisch maar oh wat erger ik me aan ovo! Vreselijk, benieuwd of ik het nog uitkijk. Pff ik kijk vaak dit soort programma's maar heb me werkelijk nog niet eerder zo geïrriteerd aan een deelnemer.
Ik moet natuurlijk verplicht meekijken met mn meiden, maar ik baal echt dat Michella eruit is. Ik werd helemaal gek van naar die Ovo kijken! Vond net met die hoeden schieten die Joost wel sterke antwoorden geven hahaha, wat een lompe doos is die gast. Zo na de reclame schiet Kimmetje uiot haar slof tegen Ovo, dat vind ik dan wel weer grappig.
Nou die ovo mag er van mij ook echt wel uit. Ze kan echt niks en nu doet ze een ding in een keer goed en ze denkt gelijk dat ze de hele wereld aan kan!