Hai dames, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb me op internet helemaal gek gezocht naar een aflevering van kitchen boss, maar ik kan het nergens vinden. Het gaat om aflevering 19 van seizoen 1. Hij maakt in die aflevering hele lekkere recepten, met groenten die kinderen lekker vinden en chocolade koekjes. Maar zelfs de losse recepten kan ik nergens vinden. Heb al gegoogeld, op youtube gekeken, maar tervergeefs. De bewuste aflevering waar ik het over heb was vanochtend op tlc, misschien dat hier iemand er ook naar heeft gekeken en de recepten opgeschreven. Ik hoop dat er hier ergens een reddende engel rond loopt,
Ik heb alleen eerste gedeelte gezien dat hij pasta met broccoli maakte. Dat recept kan ik je nog ongeveer wel vertellen (was simpel in mijn ogen)
Ik heb het niet gezien maar ben even voor je gaan googlen Dit zijn in ieder geval de 2 eerste gerechten: Meatless Monday with Kids Cavatelli With Broccoli and Cream |Sustainable Products | Planet Forward Sustainable products sow.sprout.bloom.: Oh, fish sticks!
TLC Cooking "Kitchen Boss Recipes Season 1" hier kan je volgens mij alle recepten vinden! nou ik zie nu al dat de links niet kloppen haha sorry...