Twas weer lekker tv kijken he hihi En heel charmant in je bikini op een olifant haha En zag je die billen van brabobritt hilarisch En weet nu echt niet wie nu de bitch is, roos of bibi
Snap niet zo goed waarom ze al die loui vuitton tassen meenemen naar nepal?? tis ook niet bepaald een luxe trip dus beetje overdone.... ik zou mn lv echt niet meenemen daarheen, zonde man!! straks zit er olifanten poep op of word het gestolen ook vind ik sommige kleding outfits ook niet helemaal geslaagd voor daar....
als ik naar het buitenland ga dan neem ik echt geen dure spullen mee. Makeup draag ik bijna niet behalve mascara dan... met het warme weer smelt de makeup zo van je gezicht... zit bepaald ook niet lekker op je gezicht... maar ieder zijn ding natuurlijk
Hahahaha die daniella, ik heb nog een lekker strakje kutje haha ik moest er echt om lachen hoe ze het zei
Ik denk omdat Maria nogal onzeker word van types als Britt. Britt komt wel af en toe wat dom over, maar ze is wel sterk. Misschien ook wel jaloezie. Of ze denkt dat ze nu zelf meer kans maakt om te winnen... Idd jammer, zonder Britt is het lang zo leuk niet
Vond dat die presentator wel lullig deed tegen rene, wss dit tactiek van je...ja dat denkt nu zeker iedereen door die opmerking
Ja dat vondt ik ook. Laat die meiden dan niet zichzelf op een plek zetten en punten verdienen als ze het goed hebben,als je ze toch neit vertrouwd. Wordt wel stront chagarijnig van die tessa. De hele tijd alleen maar te zeiken over rene. Nu weten we het wel dat je haar niet mag
Hebben jullie trouwens de voorstukjes al gezien van de komende aflevering? Daar alleen al heb ik me om bescheurd. Vraag me nu serieus af of die Daniëlle wel echt in Amerika heeft gewoond. Ze kan niet eens fatsoenlijk Engels praten. Let and live...let and be live..whahahahaha.
jaa dat dacht ik ook al beetje rare zin?? oh die tessa is echt irritant, ze is zelf ook niet perfect dus wat zeik je steeds over die renee. ik vind bibi nog steeds het leukst!