Ik irriteerde me aan de vraag wie de slechtste moeder gaat worden Vind dat zo stom iemand van 16 die aan de drugs zit zou je van zeggen dat het geen goede mama word n een vrouw van 30 die het leven leuk op rit heeft wel Maar het kan maarzo dat het meisje van 16 stopt met drugs en helemaal voor haar kindje gaat en het super doet en dat die van 30 het allema teveel word en niet weet hoe ze ermee om moet gaan Daarbij zijn er zove mogelijkheden mbt tot opvoeden en ieder doet het op zijn eigen manier maar dat wil niet zeggen dat dat ook slecht is Zolang je maar niet verwaarloosd of mishandeld!
normen en waarden zijn voor iedereen anders, en je kunt daar niet over oordelen wat goed of slecht is..... als je je kind leert te vechten e.d valt dat bij mij ook onder kindmishandeling en verwaarlozing goeie opvoeding valt voor mij ook onder verwaarlozing als je je kind geen of geen goede opvoeding geeft,
voor mij heeft verwaarlozing en mishandeling een heel breed begrip, maar ik vind het niet nodig om daarover een discussie aan te gaan, ookal heeft een goede moeder zijn volgens jullie meer nodig.... wat misschien ongetwijfeld zo zal zijn maar wat voor mij dat waarschijnlijk weer onder mishandeling of verwaarlozing valt.... ik vind de vraag gewoon fout.... je kunt gewoon niet weten wie een slechte moeder word of niet, en al helemaal de redenen die ze erbij hadden "omdat ze geen ouders meer heeft "omdat ze er nog niet klaar voor is "
vond deze aflevering ook wel heftig met al die boze nepalesen. Ik snapte daniella op zich wel hoor, moet zij toch zelf weten of ze in dr bikini gaat staan. Naakt is wat anders, maar niemand gaat mij vertellen wat ik waar mag dragen hoor. Maar dat ze begon over: ga werk zoeken, dat was wel weer veel van het goede natuurlijk.
Ook weer sneue karma vraag Echt kijkcijfer vragen hoor Vind bibi niet het knapste, priscilla vind ik knapper
Vondt het eigenlijk best slecht van de programma makers,dat ze op z'n minst die meiden niet hebben gewaarschuwd in wat voor dorpje hun terecht kwamen. Bij de vorige aflevering moesten ze toch ook een speciale jurk aan omdat het daar zo hoorde?? De karma vragen vindt ik ook maar flauw. Zo heeft iedereen een andere smaak. Ik vindt bijv. tessa helemaal niet knap omdat ze altijd zo boos en shagarijnig kijt. Dan vindt ik roos weer en daniella weer knapper.
nou ik vond he tniet kunnen dat daniella daar in dr bikini stond. lekker makkelijk, ja niemand verteld mij wat ik wel of niet mag dragen. je bent daar te gast in een ander land met andere cultuur. als je je niet kan aanpassen, blijf dan lekker thuis. ze hoeft heus geen boerka om of wat dan ook. ze stond naast een of andere tempel, waar is het respect gebleven tegenwoordig allemachtig..... nederlanders zijn tegen boerka dragen in nederland, maar nederlanders op vakantie moeten gewoon lekker zichzelf kunnen blijven en half naakt naast een tempel zich kunnen wassen. Nee duidelijk.......... *ahum*
en als je het niet weet okee foutje dan kleed je je aan. maar ga je niet staan schelden tegen de lokale bevolking echt kansloos...
@sweetheart dat vond ik nou dus ook!! vond het erg onrespect vol van haar om zo daar te gaan staan. Wij klagen altijd dat "buitenlanders"zich maar moeten aanpassen. Zij doet dit dus ook niet en is dan ook nog eens hondsbrutaal.
hoe ze reageerde vond ik indd niet getuigen van respect, dat ze zo in bikini ging staan.... tja ik vind dat ze dat zelf moet weten, ja ze zijn te gast in een ander land... maar bij de andere plaatsjes kon het wel.... en daar waar het niet kon kregen ze zo'n rood gewaad aan.... en werden ze dus gewaarschuwd, vind dat dit nu ook best had gekund, gewoon even zeggen, joh meiden ze zijn echt extreem gelovig doe voorzichtig en laat niet teveel bloot zien want daar zijn ze niet van gediend,
Tsja dan leg je de verantwoordelijkheid dus bij een ander neer... Ik denk dat als je het aardig had gezegd tegen haar dat ze er nog niks van aangetrokken zou hebben. En omdat iets"kan" betekent het niet gelijk dat je dat dus ook dan maar moet doen.. Ach ja eeuwige discussie. Tis maar hoe je eigen normen en waarden zijn..
Als mensen in Nederland met een hoofddoek lopen of een burka tot voor kort accepteert iedereen het ook en gaan ook niet naar die mensen toe en zeggen dan " trek die boerka/hoofddoek/keppeltje uit. Of als bijv een moslima hier op het stand in NL bij 30 graden Celsius helemaal gesluierd in top tot teen bedekte kleding ligt, boeiend, geen haan die er naar kraait, als diegene dat wil doet die dat toch lekker? Leven in een vrij land. Ik stoor me totaal niet aan mensen die zich kleden zoals ze willen kleden, of het nu een gothic/moslima/travestiet is, mij maakt het allemaal niet uit hoe men zich kleed Hun mogen bijv in NL in boerkini zwemmen maar wij niet in bikini in hun land? Beetje krom vind ik. Nee, zoals Daniella zegt " leven en laten leven" Sommige opmerkingen vond ik echt steenhard, maar in sommige dingen zat weldegelijk een kern van waarheid