Echte menstruatiepijn, maar toch zwanger...kan dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iwish, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Gefeliciteerd! Geniet ervan!

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Heel erg gefelicfiteerd meid! Moet een geweldig gevoel zijn na zo lang proberen!

3. Iwish

Iwish Niet meer actief

Dank je wel allemaal. Wat een lieve reacties. Ik ben nog wel heel onzeker hoor. Kan het nog niet echt geloven. Ik heb ook maar 1 test gedaan maar die was zo duidelijk. Moet ik nu nog een test gaan doen?
    Ik las dat het soms ook zo kan zijn dat de eerste test positief is en de volgende negatief omdat het dan niet goed ingenesteld is. Ik werd er wel een beetje bang van toen ik dat las.

Liefs,
    Iwish

4. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd! Misschien handig om even een afspraak te maken bij de huisarts zodat je de zwangerschap kan laten bevestigen? Succes in ieder geval en geniet ervan! Hoop dat er vele mogen volgen na jouw :d

5. Iwish

Iwish Niet meer actief

Dank je wel. Ik heb al een afspraak gemaakt met onze huisarts voor volgende week dinsdag. Kan niet wachten. Wat gaat de huisarts eigenlijk doen dan?

6. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Dat zou ik je zo niet precies durfen te zeggen aangezien ik het ook nog niet heb meegemaakt. Denk dat hij zelf ook nog even een test zal doen om te kijken of je inderdaad zwanger bent. Verder denk ik dat je wel informatie zult krijgen over hoe of wat..

7. Iwish

Iwish Niet meer actief

Ik ben heel erg benieuwd. Kan echt niet wachten tot het zover is hoor.

8. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    dat kan ik me voorstellen.. Ik zit pas in de eerste ronde en hoop natuurlijk op een klein wondertje. Maar goed ben wel beetje zenuwachtig want stel dat het toch maar meteen gelukt is haha. Nog even afwachten en dan zie ik het wel..

9. Iwish

Iwish Niet meer actief

Ik zal voor je duimen meid! Veel succes!
    Laat je het even weten?

10. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Dankje en zeker laat ik wat horen..
    Jij ook succes!

11. Lieve Iwish, wat een ontzettend bijzonder verhaal! Ik ben er helemaal ontroerd door!

Eerlijk is eerlijk, ik begon het te lezen uit eigen belang. Na een paar dagen symptomen te hebben gevoel en te denken dat ik zwanger was, voelt mijn onderbuik nu alsof er een ongesteldheid aan zit te komen. En dat terwijl ik normaal een cyclus van 27/29 dagen heb en ik nu op dag 23 zit. Maar ik opende het topic en zag je banner al...zwanger! Toen ben ik verder gaan lezen en las je bijzondere verhaal erbij. Meid ik wil je meer dan van harte feliciteren! En boven alles heb je weer een beetje licht en lucht gegeven dat ik de hoop op nu zwanger zijn nog niet in de prullebak hoef te gooien. De 16e ga ik testen als er dan nog geen duivels zijn!

Heel veel liefs
    Kim

12. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Gefeliciteerd! Wat een supernieuws na 3 jaar!
    Nog even over de huisarts: hij vraagt wanneer je voor het laatst ongesteld bent geweest, meet je bloeddruk, hb en gewicht en vraagt naar evt ziektes/ afwijkingen in je familie. Succes! Enne...je hoeft echt geen 2e test te doen hoor, je bent echt zwanger!

13. Iwish

Iwish Niet meer actief

Stiekem toch woensdag nog even een test gedaan en weer positief hoor! Joepie!

Heb nog wel af en toe ongi pijn en krampjes maar verder gaat alles goed.

Veel liefs,
    Iwish

14. carpe diem

carpe diem Nieuw lid

29 jan 2008
    2
    0
    0
    Hallo!

ik begon ook te lezen omdat ik echt buikpijn heb, en inmiddels 3 dagen overtijd. ik heb gisteren een test gedaan en die was overduidelijk: zwanger. :D toch heb ik nog steeds hevige buikpijn, maar ik hoor idd van meerdere mensen dat dat bij sommigen erbij hoort, de vorige x werd ik na 5 weken misselijk tot de 14 e week, dat elke zwangerschap anders is geloof ik nu wel! ik hoop dat alles goed blijft gaan. ook bij jullie. wel spannende berichten, ben wel benieuwd naar het vervolg!.....

succes allemaal

groetjes

sandra

Deel Deze Pagina