hallo ik heb een vraag. Zijn er nog meer vrouwen die een ovulatie test hebben gebruikt en die positief was en achteraf toch ongesteld zijn geworden? Rond mijn eisprong hebben we het vaak gedaan en toen ik een positieve ovulatie test had dacht ik ja Het zal wel raak zijn maar helaas.. Momenteel ben ik ongesteld maar over een paar dagen als mijn menstruatie weer voorbij is ga ik meteen weer beginnen met klussen ik ga het een maand lang om de dag proberen. En dan zien we het wel. Dit wordt mijn 3 ronde hoop dat het raak zal zijn!
Hoi, Elke maand heb je maar 15 à 20% kans om zwanger te worden, zelfs als je op de juiste dagen klust, rond de eisprong dus. Dit is het resultaat van wetenschappelijk onderzoek. Is niet veel hé, dus je kan niet veel meer doen dan elke maand rond de juiste tijd klussen en dan maar hopen dat je "in de prijzen valt" ! Succes !
ja dat klopt. Maar ik ga voortaan positief blijven denken. En ga eerst lekker eventjes er tussenuit lekker op vakantie. Misschien dat het dan wel raak zal zijn.
Een positieve ovulatietest is echt geen garantie voor een zwangerschap hoor! Het zegt alleen iets over je eisprong. Zwanger worden is een kwestie van timing en heel heel heeeeeel veel geluk! Succes, Elmo
Het hoeft inderdaad niet te zeggen, dat als je een positieve ovaluatietest hebt, ook een positieve zwangerschapstest. Het blijft zoals Elmo zegt een kwestie van timing en een flinke dosis geluk. Je gaat nu pas de derde maand in. Het kan het tot een jaar duren voordat je zwanger bent. Blijf volhouden, en ook jij krijgt een positieve test. Groetjes Elvira