@ Buufke: Super spannend zeg! Alweer 4 dagen overtijd. Hmm... je zou bijna denken dat je binnenkort een positieve test in handen hebt. Ik hoop het zo voor je. Gewoon morgen ook een keer testen als vriendjelief dat wil. Ik ben ook erg nieuwsgierig. Hihi! Fijn pinksterweekend nog!
@Esmee: hahaha, ik wilde dinsdag weer testen maar vriendlief wil perse morgen en dan gaat hij dinsdag wel weer nieuwe testen halen Wat een schat is het toch!! hihihi Ik hoop ook onderhand op een positieve test want dat wachten is maar niks hoor...pfff Dus je hoort morgen weer meer van me!!!! Jij ook nog een fijn weekend!! xxx Ennu.....dit was alweer dag 5 overtijd
En de stand.....is nog steeds hetzelfde.....pfffffff Geen ongi en geen posi test.... nog meer geduld dus..... xxx
@ Buufke: Wat irritant zeg om in deze onzekerheid te zitten. Nu weet je helemaal niet meer wat je moet denken. Dan nog maar even wachten. Geduld loont zeggen ze. Je heb verder nergens last van? Geen kwaaltjes?
Nee, helemaal geen kwaaltjes!! Normaal altijd zere brosten/tepels na eisprong, maar zelfs daar heb ik geen last van. Dus mijn geduld wordt nu aardig op de proef gesteld. Maar ja, dat is het enige wat ik kan doen, geduldig afwachten....pfff Is niet mijn sterkste kant hoor, hahaha Maar voor jou komt het ook dichterbij, over 3 dagen mag jij gaan testen!!! Heb je ergens last van??? Ik hou je mee in de gate hoor!! Spannend!! hihihi xxxx
@ Buufke: Ik kan nog niet zwanger zijn. Wij gaan de eerste poging doen in september als we in Sri Lanka zijn. Wij gaan daar een maand heen en ik kan niet alles doen als ik daar zwanger rondloop. Dus wij doen het helaas nu met condoom. Maar ik kan er nu wel achterkomen hoe mijn cyclus is. Dus ik moet nog even geduld hebben.
Whahaha, ikke doos. Dat had je idd al verteld! Sri Lanka is wel heel erg gaaf trouwens. Hopen dat je tegen die tijd een mooie regelmatige cyclus hebt....wie weet ga je dan in Sri Lanka wel een mooi wondertje maken..........hihihi xxxx
We hopen dan inderdaad dat mijn cyclus regelmatig is. Maar dat is nu dus afwachten. Ik ben zo benieuwd. Ik ben er natuurlijk best wel mee bezig en misschien stel ik mijn menstruatie daarmee uit. Ik hoop het niet, maar zou wel kunnen. Ik hoop zo dat het in september raak mag zijn. Zou echt super zijn. Slaap lekker!
Hier zijn vannacht de rode duivels gekomen hoor.... Ik ga het nu ff laten rusten denk ik, mag volgende maand weer naar de gyn voor een nieuw uitstrijkje en dat ga ik eerst maar eens afwachten...... xx Buufke
Ohwww wat rot zeg. Balen. Dit was dus ook je langste cyclus zo te zien. Pffff... je wordt er niet vrolijk van. Ik heb nu beginnende buikpijn. Ik hoop dat het erger wordt dan dan komt mijn ongi weer. En dan kan ik alles bijhouden bij de volgende ronde. Rustig aan meid!
@Buufke Wat jammer Hopelijk volgende maand beter @Esmee Hopelijk blijft de rode rommel uit :S Ik heb nog helemaal nergens last van, ook geen buik of rugpijn.... dus ik wacht het ook in spanning af. Morgen is mijn NOD We zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje haha
Tja, had stiekem toch wel een klein beetje hoop gekregen aangezien mijn cyclus normaal niet zo lang is. Maar ja, ff tijd voor mezelf en mijn manetje is ook wel lekker. Nu hopen dat jouw cyclus ook lekker op ritme komt........en de mijne trouwens ook weer hahaha. @Linana: spannend meid!! Ik hoop voor je dat je van de week gewoon vet positief gaat testen! duim duim duim liefs xx
@ Linana: Ik wil juist wel ongi worden, want dan kan ik bijhouden wanneer ik mijn eisprong heb. Ik ga het bijhouden met temperatuur opnemen elke ochtend en ovutesten vanaf dag 10 ofzo. Wij gaan er de eerste keer voor in september. Nu nog niet. Ik wil eerst weten hoe mijn cyclus is. Wel handig. @ Buufke: Even rust is goed. Even je gedachten ergens anders op zetten. Erg is dat hoor, een kinderwens. Je kan nergens anders meer aan denken. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar dat lukt gewoon niet. Ik had vanmiddag een beetje buikkrampen. Maar nu heb ik daar geen last meer van. Hoop dat het snel terug komt. Klinkt stom he? Ben echt blij als ik ongi ben.
@esmee Ooooh ja dat had ik ff niet door haha Met die ovutesten enzo ben ik nog niet bezig... om eerlijk te zijn snap ik er ook maar weinig van hoor
@ Linana: Is heel simpel. Als je 2 streepjes hebt dan komt je eisprong eraan. Makkelijk he?! Hihi... Laat je weten wat de uitslag is van je test wanneer je gaat testen? Ik hoop voor je dat het raak mag zijn.
@esmee Als er geen bloeding is gekomen ondertussen ga ik zondag testen. Met ochtendurine. Maar ik begin wel ongeduldig te worden. Ik kan volgens mijn banner vandaag al testen, maar ik wil het liefst zo lang mogelijk wachten
@ Linana: Maak maar een foto van de zwangerschapstest. En zet hem maar hier op. Bij mij nog helemaal niks hoor van een ongesteldheid. Echt jammer.
Ja ga ik zeker doen als de test vaagjes of juist knalpositief is bij omowit laat ik hem achterwege haha Jammer dat je nog niet ongesteld bent wat de 1 juist wil dat komt, mag van de ander wegblijven
Spannend Linana, maar ik loop bijna gelijk met je op! Ik heb morgen mijn NOD en probeer ook zo laaaaang mogelijk te wachten Zondag vind ik een mooie testdag!