Ja Gentle, spannend!! Ik heb vandaag de hele dag al honger en af en toe wat vage buikpijn... hoop niet dat dit slecht nieuws is :S
@esmee Maar ook de rest ik wou wachten, maar sorry ik was echt te zwak/ongeduldig haha Ik heb getest met middagurine... Wat denken jullie? Ik zie een heel licht streepje, denk ik Op vaderdag wil ik nog een keer testen, maar dan met ochtendurine
@ Linana: Ik denk dat je deze als negatief mag zien. Het moet een duidelijke teststreep zijn. Dit is ook zo met ovulatietesten. Die moeten ook een duidelijke streep geven. Vage, onduidelijke strepen zijn negatief. Ik zou inderdaad op vaderdag nog een testje doen en dan hoop ik voor je dat deze super positief is. Kan wel begrijpen hoor dat je niet kon wachten. Het is gewoon super spannend voor jullie.
Ja het is echt spannend! Ik wil ook niet te voorbarig zijn, maar ben ook weer heel blij Ik moest ook gewoon wachten en testen met ochtenurine... maar goed, ongeduldig he haha Hopelijk komt mijn ongi niet alsnog opzetten, want dan is de domper nog groter
Ik had al eerder even meegelezen en ik wilde toch even reageren. Als je een licht streepje op een zwangerschapstest krijgt betekend dat er HCG in je urine zit en dat je (waarschijnlijk) zwanger bent. En op je test zie ik zonder turen toch echt een streepje! Het is nog wel erg vroeg en de test zal als het goed is wel donkerder worden.
Dat hoeft niet zo te zijn hoor. Een tweede streep is een tweede streep met zwangerschapstesten. Vooral die van KV2v5, zijn erg betrouwbaar. Ik feliciteer je (heel voorzichtig)! Je zit natuurlijk in een risicolle fase, dus een tweede test over een paar dagen is zo gek nog niet.
@ kimmie Dit was indd een kv 2v5, maar die herkent denk ik iedereen op dit forum. Ja het wordt je ook wel heel makkelijk gemaakt met die testjes om ongeduldig te zijn. Goedkoop, ook nog eens 2 in een pak, overal wel een kruidvat zo'n beetje. Maar bedankt voor je voorzichtige felicitatie Ik zei nog tegen mijn vriend: "ik weet dat k zou wachten, maar je wordt vast niet boos, kijk maar *showde test* Zijn gezicht vertelde mij genoeg!
@ Linana: Ik hoop gewoon voor je dat het raak is. Je kan maar beter van het ergste uitgaan, want dan ik de klap minder hard. Zo denk ik steeds. Ik wacht je volgende test af.
@ esmee... met ovulatietesten moet idd de streep even donker of donkerder zijn als de controlelijn, maar bij een zw test niet hoor!! Linana ik zie duidelijk een streepje, alvast voorzichtig gefeliciteerd!! hopen op een plakbeebje
@ Jipje: Ja, ik ben meer met ovutesten bezig momenteel. Maar dan heb ik weer wat geleerd. Er is inderdaad een heel licht streepje te zien. Hopen dat Linana snel een knaltest in handen heeft!
@ Linana: En en en? Ik ben zo benieuwd!! Wij hebben gisteren op vaderdag te horen gekregen dat wij voor weer oom en tante worden. Mijn broertje en schoonzus verwachten eind februari een kleine! We zijn zo blij!!!!!! Worden mijn ouders voor het eerst opa en oma. Echt leuk! Dit moest ik even kwijt. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar zal vast wel één dezer dagen komen. Ik wacht maar af.
@esmee ooooh leuk nieuws allemaal op vaderdag Tante worden lijkt mij ook geweldig haha, kinderen van een ander lekker verwennen, alleen zijn mijn broertje en zusje hier echt nog te jong voor (18 en 19) Ik heb een nieuwe test gedaan gisteren (foto staat in NOD lijst juni topic) De streep was nu echt een stuk duidelijker, dus ik ben ook super blij haha. Heb vanochtend de huisarts gebeld en die zei dat ik maar contact moet gaan opnemen met een verloskundige Blij Blij Blij en hopelijk komt je ongi alsnog opdagen. 5 dagen overtijd en nog niks is wel spannend, maar het kan natuurlijk nog komen, helemaal als je niet weet of je cyclus al normaal is... ff afwachten!
@Linana: Gefeliciteerd!! Wat fijn dat je test al duidelijker is. @esmee1985: Jij gefeliciteerd met je kleine neefje-nichtje in de maak. Tante zijn is ook érg leuk! Het blijft nog even spannend voor jou hé.
@ Linana: Super gefeliciteeeeerd!!!! GAAF!!! Heerlijk gevoel zeker?! Geniet ervan meid! Ben blij voor je. Ik denk dat mijn lichaam nog bezig is met ontpillen. Heb nooit zulke lange cyclussen gehad. Ik heb zaterdagavond wel onwijze last gehad van buikkrampen dus ik dacht ook dat ik ongi moest worden, maar helaas nog helemaal niks. Ik wacht wel af en moet het maar proberen meer van me af te zetten. Wel moeilijk.
@kimmie Dank je het voelt echt super! Alleen beginnen de zwangerschapssymptonen nu te komen, dat is iets minder, maar ja... hoort erbij he @esmee Echt minder dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden Heb je al een test gedaan? Misschien toch zwanger....? Ik ben ook nog maar net gestopt met de pil (19 april) en het is toch al direct raak
@ Linana: Leuke banner! Hihi... Wij wachten sowieso tot september. Ik heb al een test gedaan, maar deze was omowit. Dus er is niks aan de hand. Moet gewoon geduld hebben.
Ik ben vanmiddag weer ongesteld geworden! Nu kan ik beginnen met tempen en ovutesten. Ik hoop zo dat ik een eisprong heb en dat ik mijn ei kan spotten. @ Linana: Hoe is het met jou?