Hi meiden, Ben even benieuwd of er iemand is met hetzelfde verhaal of iets wat erop lijkt Ben 4 maanden geleden bevallen van een dochter. 24 feb weer ongi geworden en die dag (maandag) meteen begonnen met de pil. Doordat deze nog niet in mijn systeem zit ben ik hem vrijdag en zaterdag (eerste week) vergeten. Die van zaterdag had ik zondag alsnog ingenomen samen met die van zondag.. Die week erop woensdag en zaterdag sex gehad. Achteraf niet heel bijdehand natuurlijk Afijn, afgelopen vrijdag, zaterdag en gister last gehad van wat bloedverlies. Meeste was oud bloed maar ook wel wat helderrood. Vandaag (nog) geen verlies. Het was die afgelopen dagen ook vooral 's ochtends/begin middag en dan de rest van de dag niet meer. Super irritant. Het kan zijn dat mijn lichaam weer moet wennen aan de pil.. of het is in de war omdat ik hem een keer ben vergeten? Zwangerschap kan tuurlijk ook nog. Gister laatste pil geslikt en vandaag begint dus de stopweek. Ben benieuwd of ik nu ook gewoon een menstruatie krijg zoals ik normaal wel altijd netjes had in de stopweek. Ben benieuwd naar jullie ervaringen/reacties! Groetjes