Voor een meid zou ik persoonlijk eerder JOSH,JOSCA,JOSY of JOSJE doen. JOSS vind ik meer voor een jongen.
Ik snap wat je bedoelt alleen wordt Joss dan wel op z'n Engels uitgesproken, dus als Djoss. Net als Joss Stone,die zangeres.
Hey dames!! Bedankt voor de vele reacties!! Ik vind Josh echt super stoer, staat op mijn lijstje! Maar man lief wil dan liever Joshlynn, maar ik ben niet zo weg van ...... Lynn namen, hoor je hier heel veel! Ivy vind ik ook erg leuk!!! Raar dat Miley zo vaak verkeerd uitgesproken word, is toch een duidelijke naam al zeg ik het zelf! Ook erg leuk, maar twijfel dan aan het kleine en lieve aan deze naam. Stoere jongens namen....! Ik heb er 1 en deze hou ik nog even voor me! Zijn er nog meer ideetjes!
Iva is leuk, maar zo heet mijn nichtje!!! Wat grappig ik zie Vinn staan bij jou, deze naam staat bij ons in het jongensnamne lijstje!
je vond josh wel erg leuk geloof ik?? voor een meisje zou ik er dan josie van maken.. (djosie) op elke mogelijke manier geschreven.. jonah las ik ook al ergens dacht ik.. maar ik geloof dat je al wat gevonden hebt? succes ermee iig
Nee hoor we zijn er nog niet uit! Josie is niet mijn ding en Jonah vind ik een leuke jongens naam! Haha.... Ik zie dat ik ook met het profief van eisje 26 gereageerd heb! Dit is mijn nichtje die tijdelijk bij ons in woont wegens de verbouwing van hun huis! En we zitten alletwee op zw maar loggen niet altijd uit!!!!!!!
Tessel Pien Noor Elin Mila Nika Yuna Goya Is dit misschien wat? Wij vinden Tessel helemaal leuk haha!!