[FONT=georgia,times new roman,times,serif]Hey meiden, Even een vraagje, misschien dat niemand het weet maar toch 10 Februari begon het bloedverlies en maandag is gebleken dat het een miskraam was. Na dat nog een aantal dagen wat bloedverlies gehad daarna was het over. Zwangerschapstest en ovulatietest beiden negatief dus ik kon op naar de volgende ronde. nu 1,5 week later heb ik weer een klein beetje bloedverlies ? ik weet niet wat dit nou moet voorstellen.. zou dit erg zijn? VOrige maand had ik 4 dagen voor mijn ei ook bloedverlies maar dat zou inhouden dat deze maand mijn cyclus ineens 29 is ipv 37 en dat na een miskraam... zou dat kunnen ?? Thx ladies![/FONT]
het kan ook zijn dat het inderdaad met de eisprong te maken heeft. Ik heb soms dan ook een beetje bloedverlies, maar mag bijna geen naam hebben. Of het daadwerkelijk met jou miskraam te maken heeft weet ik ook niet!!! Denk even afwachten hoe lang het duurt en als je het niet vertrouwd gewoon assistent van de huisarts bellen ofzo!!
Ik heb na mijn miskraam wel weken gebloed, de ene dag meer dan de ander. Ook kan inderdaad je cyclus gewoon wat later zijn of in de war zijn door de miskraam
Wat vervelend voor je die miskraam! Ik heb ook wel gelezen dat je cyclus wat in de war kan raken na een miskraam. Ik heb het zelf gelukkig nog niet hoeven mee maken... maar ik denk dat je lichaam tijd nodig heeft om weer een beetje in een goede cyclus te komen Sterkte ermee!!
Ik had vandaag een heel licht streepje op de ovu test.... wie weet betekend dit iets goeds... laten we het hopen!