Hoi! Deze ronde ben ik begonnen met temperaturen, het gaf me jaren geleden veel inzicht. Ik wil daarbij ook weer ovulatietesten gebruiken. Normaal gesproken heb ik een vrij late eisprong, meestal pas vanaf dag 22/23, en daarbij heb ik een relatief korte LF van gemiddeld zo'n 10 dagen. Ik gebruik nu sinds een paar weken Etos Zwanger worden en heb begrepen dat je cyclus daar wat van kan veranderen. Ik zit nu op dag 10 na mijn eerste menstruatiedag. Zie FF. My Ovulation Chart Wanneer raden jullie aan om te beginnen met ovulatietesten?
als je normaal rond dat 14 je eitje hebt begin je rond de 10de dag. misschien dat jij beter wat later begint? vanaf dag 15 ofzo? als je zeker bent natuurlijk dat je eitje zo laat is he want anders mis je het. en anders moet je de eerste ronde gewoon beginnen vanaf dag 10 en dan kan je zien hoe het verloopt, maar dan heb je wel wat testjes nodig.
Ik zou inderdaad rond dag 10 beginnen ja. Als je later begint is de kans aanwezig dat je je eitje mist... Slim om het in combinatie met temperaturen te gaan doen. Als het bij mij deze ronde niet raak is, ga ik dat ook doen! Succes ermee in ieder geval.
Bedankt meiden! Denk dat ik toch maar vanavond ga beginnen. Heb al wat testjes op voorraad want ik ga er vanuit (heb PCOS en ben al lang blij dat nu een paar jaar na de bevalling mijn cyclus is 'hersteld') dat het nog een tijdje kan duren. En ik wil niet mijn ei missen hihi.
Hoi zwada zit er niet zo'n kaartje bij wanneer ze aanraden om te gaan resten. Als je normaal pas dag 22 een eisprong heb moet je niet op dag 10 al beginnen zonde van al die testen. Ik zal dag 15 beginnen niet eerder. Succes