Hallo allemaal, Tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Heb ook een best verhaal maar ik wil graag weten of jullie hier iets op zien. Ik dacht wat te zien maar weet het niet zeker.
Sorry meid ik zie niks. Als jij denkt iets te zien misschien even een 2kv5 halen bij de kruidvat. Deze zijn gevoeliger als action. Dus als jij op deze iets denkt te zien ga je het daar mogelijk beter op zien. Hoeveel.dpo ben je?
Ik weet niet precies hoeveel dpo ik ben. Ben er weinig tot niet mee bezig geweest. Wel gezellig gemaakt 2 x per week. Maar ik heb afgelopen donderdag een half uur enorme buikpijn gehad ter hoogte van eierstokken. Deze pijn vorige maand ook gehad en toen was er een blaasje opengebarsten. Toen had ik ook een eisprong gehad.
Meestal voelje pijn van het groeien en niet van het springen zelf. Misschien reageerd de test nog op je eisprong. Want stel dat je eisprong wel donderdag was dan zou je nu pas 4dpo zijn en kan je echt nog niks op een test zien.
Dank jullie voor de reacties. Ik heb morgen om 9:50 Een echo. Ze wil het voor de zekerheid even bekijken. Juist omdat ik vorige maand precies hetzelfde heb gehad. Houd jullie op de hoogte
Maar wat verwachten ze dan te zien op die echo...? Want een hele prille zwangerschap is vaak nog helemaal niet te zien. Of denk je al langer zwanger te zijn? Of is er een andere reden dan zwangerschap voor de echo? Overigens zie ik ook niks op je test.
Misschien krijgt ze een echo om te controleren of het eitje is gesprongen? Ik zie in elk geval ook helaas niets op de test.
Ik heb een echo gehad omdat ik gevoelig ben voor cystes. De echo zag er goed uit. Waar de pijn vandaan kwam was waarschijnlijk weer een vergroot eiblaasje. Over 3 weken terug of die weg is getrokken