Ziek kind

Discussie in 'De lounge' gestart door Kleinewonderr, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even jullie mening. Zouden jullie bij een ziek kind met koorts in de buurt komen als zwangere vrouw? Dat zelfde kind heeft me 2 maanden geleden ook al aangestoken met buikgriep.....

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ligt eraan trouwens... als het kotsgriep heeft nee alleen koorts ja:D
    nu ben ik geval apart... je zal vast mijn topic van laatst hebben gezien:)

3. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Als het nu ook griep is, met spugen, diarree enz. zou ik er zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven. Maar 'alleen' koorst en een kind wat niet fit is, zou ik geen moeite mee hebben... ;)

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Volgens mij moet een kind met koorts vooral blijven waar ze / hij is ... thuis en moet de zwangere zelf bepalen of zij in de buurt komt. Koorts kan verder geen kwaad dus dat zou voor mij geen argument zijn.

De kans dat je aangestoken wordt met buikgriep ligt vooral bij jezelf: meer handen wassen.

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ja ik wel. Ga niet lopen kussen maar dat zou ik dan ook niet doen als ik niet zwanger was.
    Kan je ook niet meer naar de super enz. Lopen ook zieken mensen rond en t hangt in de lucht.

En ook als je ziek wordt heeft je babytje daar geen last van alleen jij zelf.

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Tuurlijk wel maar met 3 kids om me heen heeft er heel vaak wel iemand iets...

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.258
    16.645
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Als het niet nodig is zou ik het niet opzoeken.Je zit er niet op te wachten om als zwangere de griep te krijgen.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat zelfde kind heeft jou 2 maanden geleden ookal aangestoken? Klinkt nogal naar moet ik heel eerlijk zeggen. Ik mag overigens ook hopen dat je dat kindje niet de schuld geeft van jouw buikgriep toen, maar de ouders of de mevrouw voor je bij de kassa of de kaasboer oid.
    In deze tijd kun je overal een buikgriep op lopen dat is mega besmettelijk, je zou dan nu je zwanger bent nergens meer naartoe kunnen.

Maar om een kindje met koorts zou ik me zeker niet druk maken, wie weet komen de keizen door en heeft het daarom koorts.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier sluit ik me volledig bij aan

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    weet je.. de griep kun je overal oplopen.. dat ten eerste.
    Maar als jij het niet ziet zitten.. Tja.. dat is een keuze die je zelf moet maken.
    Als zwangere zou ik mij niet zo druk maken om een griepje meer of minder. Wel om waterpokken en de 5e ziekte oid...
    Maar een griepje.. Ach..

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    eens!

Deel Deze Pagina