Binnenkort maakt een vriendin fotos van mij. Vind het vooral leuk om een paar nette fotos van mezelf en grote broer te hebben, zonder dat je op de achtergrond de keuken ziet, zeg maar. Ik hou niet zo van die hele gestilleerde fotos waarbij je bv in je blootje in een doek staat die im je buik spant... Wel een beetje aan het kijken voor ideetjes. Lijkt me leuk om fotos te hebben waarbij grote broer met buik bezig is. Ik zag bv een foto met handafdrukken van verf op je buik of het lijkt me leuk om hem op mijn buik te laten tekenen/verven. Kun je daarvoor veilig vingerverf gebruiken? Of kan plakaatverf ook? Gaat er meteen weer af, dus het is maar voor eventjes. Iemand nog andere tips of ideeen of voorbeelden?
het idee met verf is ook leuk... heb ik niet aan gedacht ik heb onlangs fotoshoot laten doen en dit wordt de foto voor op het geboortekaartje :
vingerverf kan geen kwaad, plakaatverf word snel hard en korrelig dat is niet fijn en ziet niet mooi uit op de foto. Je kunt ook sminck gebruiken als je dat hebt. Anders nu volop verkrijgbaar ivm carnaval
Ik laat een bellypaint doen. En dit word geadviseerd met schmink op waterbasis. Gaat er nadien Ik weer makkelijk af. En als je al gevoelige huid heb ofzo is dat wel fijn en geen allergische reacties
Ik vond het zelf met verf niet handig, maar wij hadden waterverf. Met schmink lukte het beter! De handjes van mijn kinderen zijn met schmink gedaan!