echte weeen?!

Discussie in 'De bevalling' gestart door leutjj, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

Hoe voelt een echte weee? Dat is natuurlijk voor iedereen anders. Maar krijg je er altijd harde buiken bij. Ik heb 3dagen last gehad van regelmatig harde buiken en pijn onderin de buik. Gisteren namen de harde buiken wat af maar de pijn blijft.
    Nu heb ik ook nog regelmatig pijn onder in de buik. Voel het aankomen houd zeker wel minuten aan en gaat weg. Douchen of bad helpt niks.
    Zijn dit echte Weeen? Of krijg je dan ook altijd harde buik?
    Kindje is al helemaal ingedaald, maandag bij verloskundige zeiden ze ook dat het rommelde in de buik (wel bezig is) bmm was zondag 3cm en maandag 2cm.

2. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan je niet uitleggen hoe het voelt maar als je echt regelmatig weeen hebt dan weet je het!

Maar jij zegt "houdt zeker wel minuten aan" ?

Ik zou even timen wanneer de pijn komt, kijken hoelang het aanhoudt en als het een minuut aanhoudt en je krijgt ze om de 4/5 minuten lijken het mij weeen. Anders ff de vk bellen ofzo?

3. leutjj

leutjj Niet meer actief

Dank je, ja zit wel weinig tijd tussen, en is wel piek en zakt weer af. Moest ook bellen als de pijn enz bleef. Maar je hoeft toch harde buik te krijgen bij echte Weeen?

4. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 3 x bevallen maar heb heel weinig last gehad van harde buiken. Bij een wee voelde ik alleen de pijn van de wee, geen harde buik.

5. leutjj

leutjj Niet meer actief

Oke fijn om te weten. Harde buiken heb ik nu niet echt meer, maar wel boven schaambeen (onderin buik) steeds pijn. Hou de minuten bij en als het door gaat bel ik vanmiddag.

6. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook heel veel buikpijnen gehad onderin mijn buik en was toen naar mijn vk gegaan met de vraag of je voorweeen of weeen kan hebben zonder echte harde buiken.. haar antwoord was nee..
    Inmiddelw heb ik 2 cm ontsluiting en de buikpijnen worden met de dag erger.. maar geen echte harde buiken.. dus het kan toch echt
    Weeen of voorweeen zonder goeie harde buiken

Deel Deze Pagina