hallo Ik ben bezig om een lijst te maken van huis tuin en keukendingen waarvan men zegt dat het de zwangerschap bevordert. Onder de noemer baadt het niet dan schaadt het niet. Ik las hier laatst iets over iemand die elke dag zes dadels at en toen ineens zwanger raakte? Verder ken ik nog - granaatappelsap - framboosbladthee - koninginnegelei Let op het gaat dus om zaken die je ook gewoon zou kunnen nemen en sowieso geen schade toebrengen maar waarvan wel informeel is gebleken dat het helpt bij sommige mensen....
Ja dat was ik @Lanalanalana mijn zusje was 4.5 jaar bezig met zwanger raken waarvan 3 jaar mm. Ze heeft geprikt op advies van de gyn en medicatie geslikt en niets hielp. Toen is ze uit de mm gestapt samen met haar man en heeft ze zich er min of meer bij neergelegd. Vlak na de mm vertelde een buitenlandse vriendin van haar dat ze dadels moest eten in de vroege ochtend met een lepel pure honing. Paar maanden later raakte ze spontaan zwanger. Ik zeg niet dat dit de reden is dat ze zwanger is geraakt maar mogelijk heeft dit wel geholpen bij haar.
Ja, dat soort middeltjes zoek ik, ik vind hetleuk om er een lijstje van te maken onder de noemer baadt het niet dan schaadt het niet....
Nee hoor mijn zusje raakte niet zwanger. Ik wel dus voor mij had het geen zin. Probeer trouwens wel elke dag een dadel te eten omdat het gewoon gezond is.
O ok, omdat er drie keer een mk onder staat dacht ik misschien heb jij ook iets dergelijks geprobeerd want volgens mij is niet alles alleen gericht op het zwanger worden maar soms ook op het blijven etc.
Hier ook de 1e ronde granaatappelsap van pom gedronken. Of dit er aan bijgedragen heeft, tja dat valt niet te bewijzen, maar was wel gelijk zwanger. Als je medisch geen problemen hebt, dan geloof ik best dat het een evt innestelling bevordert
Ik vind dit altijd beetje apart... Ja, ik heb veel geprobeerd. Supplementen vooral. Maar tot nu toe nog geen resultaat dus bij mij werkt het niet. En zo is het bij alles. Uiteindelijk heb je een man, een vrouw, seks, een orgasme (van de man), een eitje en een zaadje nodig en heel veel goed geluk.
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/mijn-tips-tijdens-je-vruchtbare-periode.655677/unread Just saying
+1 Dat van die dadels is echt totale onzin. Sowieso is 'na een paar maanden zwanger' helemaal niet snel als iemand al 4,5 jaar daarvoor bezig was. Je moet gewoon gezond eten en leven, sowieso eigenlijk, een zaadje en een eitje bij elkaar brengen en daarna is het een kwestie van héél veel geluk hebben.
Grappig.. hoe weet jij nou dat het onzin is? Heb je dit geprobeerd of heb je echt wetenschappelijke statistieken nodig om dit bevestigd te krijgen? In dat geval kun je beter de topic verlaten want er staat duidelijk wat het doel is van deze topic. Bovendien als je 4.5 jaar bezig bent in de mm hebt gezeten alles gedaan hebt en niets hielp en vervolgens de tip krijgt om dadels te eten en nadat je bent begonnen raak je een paar maanden later zwanger dan is dat degelijk snel. @Lanalanalana nee ik was vrij snel zwanger toen wij het gingen proberen en het ging elke x mis rond dezelfde periode. Moet mijn ot nog even aanpassen. Ik heb zelf dit keer niks gedaan gewoon geleefd zoals ik altijd doe en raakte zwanger. Ik geloof sowieso in 'als het gechreven staat komt het'.
Ik eet al zo'n 25 jaar elke dag dadels en rauwe honing, maar ik ben toch echt niet 25 jaar lang zwanger geweest . Ik geloof er absoluut in dat grote lifestyleveranderingen een positieve invloed kunnen hebben op een bevruchting, maar niet dat je per definitie zwanger raakt als je elke dag een dadel eet. Net zoals dat je niet zwanger zult raken als je elke dag een walnoot eet. Of een stronkje broccoli. Maar goed, als je zus er wel in gelooft, dan is dat voldoende, toch? Haar droom is gelukkig in vervulling gegaan, en dat is heel mooi.
Hier de laatste twee pogingen granaatappelsap gedronken en prompt géén miskraam rond de 6weken. Of het het placebo effect is of daadwerkelijk heeft bijgedragen blijft de vraag maar ik geloof heilig in dat sapje.
Voordat ik zwanger werd van mijn eerste kindje heb ik echt van alles geprobeerd. Alle gekheid en tips en trucs die er maar te vinden zijn (mits ze gezond en relatief normaal zijn) heb ik geprobeerd en uiteindelijk pas na IUI zwanger geworden. Wel de tweede poging gelijk raak aangezien ik in de jaren ervoor mijn lichaam goed heb leren kennen. Mijn tweede zwangerschap heb ik helemaal niets gedaan, niets gepland, geen moment over gedacht en na 1x raak. Wel gaf ik toen nog borstvoeding aan mijn eerste kind. Misschien is dat een tip haha
Ik had van een vriendin een halve strip Etos zwanger worden gekregen en die rond de eisprong ingenomen. Heb ook veel seks gehad rond de eisprong en ik heb uitbundig carnaval gevierd rond de eisprong, met de nodige drank en vette hap. Of dit nou het recept is, dat durf ik niet te zeggen, ik houd het op de hoeveelheid seks. Dus dames, allemaal carnaval vieren (lol)