Wij waren uit de naam Phileine, nu vindt mijn echtgenoot het ineens niets meer Hebben jullie suggesties in de trant van deze naam? Ben een beetje wanhopig aan het worden. Alvast bedankt
Philou vonden wij ook mooi maar is afgevallen Lieve en Madelief vind ik mooi maar manlief niet. Echtgenoot komt nu met Lauren ...
Ik heb je pb gedaan ( onze dochter heeft een soort van deze naam maar wil hem niet openbaar zetten hij komt namelijk niet vaak voor )
Succes trouwens met wennen aan een nieuwe naam. Zal ff ff apart zijn als je van phileine was uitgegaan. Phileine is heel leuk maar lauren nog veel leuker Aimee of danae nog iets voor jullie? Cato vind ik trouwens ook heel leuk.
Lauren vind ik ook mooi. Ik las ook de naam Lauri. Ook de naam philou die onlangs hier langskwam vind ik mooi.
Wat vinden jij en je man van: Florine Laurine, Laurijn Lorine, Lorijn Florianne Julianne Juliët Philine Philippa Elianne Evanne, Evanthe
Vind het erg lastig, als je voor jouw gevoel helemaal DE naam gevonden hebt, deze al twee maanden in je hoofd noemt, is geen andere naam echt mooi meer Maar goed, we moeten er wel beide achter staan. Grappig hoe dicht iedereen bij ons lijstje aan zit. Veel namen hebben hier de revue ook gepasseerd, vind dat leuk om te lezen, antwoorden zitten in de buurt. In ieder geval erg bedankt. Aimee = leuk maar hou niet van A namen Valerie = is al bezet in vriendengroepen Eloise = vind ik mooi, manlief niet Lauri = Vind ik iets te geknutseld Marinthe = schoonzus hete Marijke vind ik iets te veel op elkaar lijken Elodie = vind ik erg op melodie lijken, maar wel mooi ga deze opschrijven Vieve = zet ik op mijn lijstje F namen zijn in onze vriendengroep al goed vertegenwoordigd zoals Fabienne, Fenne en ook Madeleine, Juliette, Veerle en Julie.